Anonym skriver:
Heej allesammen 
Jeg skal besøge en fyr en weekend her om et par uger.. Jeg har så kommet til at prale af at jeg er god til at lave mad og lovet at jeg skulle lave mad til ham..
Det eneste krav fra ham er at det ikke må være alt for usundt og det SKAL indeholde kød..
Så jeg tænker måske en 3 retters menu, men ikke for vildt.. Men jeg kan virkelig ikke komme på hvad det skal være..
Til forret har jeg overvejet bruchetta.. Men er det ikke usundt? 
Hovedret har jeg overvejet noget med noget kalvekød og en god gang salat.. Men hvilken salat? Jeg gider ikke den traditionelle med salat, tomat og agurk, det bliver for kedeligt.. Det skal være lidt specielt.. Nogen af jer der har nogle gode forslag? 
Og dessert ved jeg slet ikke hvad jeg skal finde på.. Nogle gode forslag? 
På forhånd tak for hjælpen..

Kalkunbryst M. krydre urter, kartofler i ovnen med grøntsager.
Opskrift:
Kalkunbryst
1 ds. Tørret tomat
Purløg
2 fed Hvidløg
Frisk Koriander
Kartofler
Grønne bønner
Gulerødder
Pastinak
Rød peber
Smør
Salt & peber
Olie
Fremgangsmåde:
Skær et snit i kalkunbrystet og kom tørret tomat, koriander og purløg i. Lav en hvidløgssmør, du kan eventuelt komme koriander og purløg i der og kom det ned i rillen. Fedtstoffet skal bruges så kødet ik blir alt for tørt og kedeligt.
Kartoflerne skylles grundigt og skæres i både, hæld lidt olie over og kom dem i ovnen i ca. 50 min. Når der er gået en halv time skal du komme de skårne gulerødder, pastinak, rød peber og de grønne bønner ved kartoflerne. Du skal måske tilsætte lidt mere olie hvis behovet er for det..
Lav eventuelt en hvidløgssmør til retten ellers er en rødvinssauce rigtig lækker til og hvis du laver den selv kan du lige hive lidt bonus hjem der 
Til forret kan du lave laksekræmmerhuse 
og til dessert kan du købe nogle skåle med mørk chokolade, en is fra isis og nogle lækre frugter 
Det var lige budet herfra