Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det lyder da bare slet ikke rartHåber du har det lidt bedre nu.Er sikker på det er denne gang for jer søødeHepper helt vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Det lyder til i rigtigt har hygget jer!!! Hvordan tog Sarah alle de mennesker???
Det lyder til i rigtigt har hygget jer!!!
Hvordan tog Sarah alle de mennesker???
hun tog det så fint sov faktisk hele tiden, hun elskede bare larmen
ønskebarn74 skriver: Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!
Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!
åh kæmpe kæmpe krammer, håber godt nok for jer at nu er det nu. Er så uretfærdigt nogle bliver uønsket gravid, og andre må kæmpe så hårdt og så længe for deres drøm om ønskebabyen
Håber det er nu
Jeg håber, at disse op- og nedture snart er overstået for jer... Selvfølgelig afsluttet med en kæmpe optur
Hold nu op hvor er hun bare en sej lille tøze pige!!!!
Øv søde! Hvor er det bare *BIB*
du får ihvertfald et kæmpe kram!
Og er sikker på din mand bærer over med dig!
Puha det lyder slemt, men også lidt godt når det bumler og man kan mærke kroppen gør sit bedste for at fremstille masser af æg..
Hvornår har du ÆU??
baby84 skriver: Puha det lyder slemt, men også lidt godt når det bumler og man kan mærke kroppen gør sit bedste for at fremstille masser af æg.. Hvornår har du ÆU??
Det ved jeg ikke endnu... Skal til scanning imorgen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128