Av for en i H.... Det bumler da for vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Kruse90

det lyder da bare slet ikke rart
Håber du har det lidt bedre nu.
Er sikker på det er denne gang for jer søøde

Hepper helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Det lyder til i rigtigt har hygget jer!!!

Hvordan tog Sarah alle de mennesker???

hun tog det så fint sov faktisk hele tiden, hun elskede bare larmen 

Anmeld

22. august 2011

AnneH

22. august 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!

åh kæmpe kæmpe krammer, håber godt nok for jer at nu er det nu. Er så uretfærdigt nogle bliver uønsket gravid, og andre må kæmpe så hårdt og så længe for deres drøm om ønskebabyen

Håber det er nu

Anmeld

22. august 2011

Putomanen

Jeg håber, at disse op- og nedture snart er overstået for jer... Selvfølgelig afsluttet med en kæmpe optur

Anmeld

22. august 2011

ønskebørn74

hun tog det så fint sov faktisk hele tiden, hun elskede bare larmen 

Hold nu op hvor er hun bare en sej lille tøze pige!!!!

Anmeld

22. august 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!

Øv søde! Hvor er det bare *BIB*

du får ihvertfald et kæmpe kram!

Og er sikker på din mand bærer over med dig!  

Anmeld

22. august 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Puha det lyder slemt, men også lidt godt når det bumler og man kan mærke kroppen gør sit bedste for at fremstille masser af æg..

Hvornår har du ÆU??

Anmeld

22. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Puha det lyder slemt, men også lidt godt når det bumler og man kan mærke kroppen gør sit bedste for at fremstille masser af æg..

Hvornår har du ÆU??

Det ved jeg ikke endnu... Skal til scanning imorgen...

Anmeld

23. august 2011

Anasmor

ønskebarn74 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.