Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Min stokke bumler vildt!!! Hele formiddagen er jeg øm efter Orgalutranen... Øv.. Putter bare på sofaen.. Kan ikke sove om natten, hvilket endte i et skænderi om mandens snorken i nat.. Øv hvor er jeg bare hormonella denne gang.. Har tudet det meste af natten og den tidlige morgenstund... Nu er det fandeme nu det skal være!!!! Orker ikke det pis her mere!!! JEG VIL VÆRE MOR NU!!!
hold da op søde kæmpe til dig håber du får lidt søvn og ro
Åh hold da op en omgang
Håber du får dit ønske opfyldt meget snart
Sikke en nat. Håber manden kan holde det ud, ellers må han jo lige tage på besøg hos nogen
Forhåbentlig er det gode tegn at du kan mærke æggestokkene, og tuderiet, ja det er vel ikke så underligt
Tropez skriver: hold da op søde kæmpe til dig håber du får lidt søvn og ro
1000 tak sødeste!!!
Hvordan har i det??? Var det et godt bryllup???
ønskebarn74 skriver: 1000 tak sødeste!!! Hvordan har i det??? Var det et godt bryllup???
vi har det godt og det var et rigtigt godt bryllup, vi var der kl 13.00 og vi kørte først hjem ved 22 tiden
Tropez skriver: vi har det godt og det var et rigtigt godt bryllup, vi var der kl 13.00 og vi kørte først hjem ved 22 tiden
Det lyder til i rigtigt har hygget jer!!!
Hvordan tog Sarah alle de mennesker???
Nessie skriver: Sikke en nat. Håber manden kan holde det ud, ellers må han jo lige tage på besøg hos nogen Forhåbentlig er det gode tegn at du kan mærke æggestokkene, og tuderiet, ja det er vel ikke så underligt
Håber jeg også... Er bare helt flad!!!
Hvis ikke det er denne gang holder vi en længere pause og plejer forholdet... Så det har bare at være nu!!!!!!!!
AnnaKJ skriver: Åh hold da op en omgang Håber du får dit ønske opfyldt meget snart
1000 tak søde!!!!
ønskebarn74 skriver: Håber jeg også... Er bare helt flad!!! Hvis ikke det er denne gang holder vi en længere pause og plejer forholdet... Så det har bare at være nu!!!!!!!!
Det kan jeg godt forstå.
Vi tog en pause på et halvt års tid efter 3. ÆO, og det virkede åbenbart. Og samtidig gik vi jo så til akupunktur, men det lykkedes da at få Daniel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128