Anonym skriver:
Jeg er så træt af min kæreste, vi bestille ikke andet end at skændes, eller spør man ham så skændes jeg... han hjælper overhovede ikke til, jeg står med alt, børn, hjem, og mit arbejde og jeg kan bare ikke mere, har bedt ham om i en evighed at flytte, men det næger han, selvom lejligheden er i mit navn.
jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, han bruger mere og mere tid på at spille på nette, hvis børne slåe omkring ham når han spiller, høre han inte, han kan ikke se efter dem hvis jeg lige forlader hjemme i 2 min. for når jeg så kommer hjem så linger det en slagmark, og unger skændes.
jeg har været alene med dem før, og det ønsker jeg bare igen, jeg orker ikke mere at bruge så meget tid på at skændes med ham. det føles bare som om vi er venner nu, jeg går altid alene i seng, så kommer han kl 4-5 stykker fordi han lige skal spille, jeg kan ikke engang huske hvornår vi har været sammen eller bare fået et kys.
det kan bare ikke være rigtig at jeg skal stå med alt, og han bare lever sit egen liv, jeg har børnene i føreste række, hos ham er de i 10.......... tit snakke jeg sku til en dør når jeg snakke med ham, han høre ikke på mig han virker sku ligeglad.
det var ikke længe inde jeg gå ned igen pga ham, jeg prøve at holde mig over vandet, men det er svært, jeg er bare mega sur og træt hele tiden..
ordner jeg ikke vasketøjet, så kan jeg godt regne med at det står det til jeg tager det næste dag
hvordan få jeg ham til at fatte at han skal flytte¨??? høre altid når jeg spør ham hvorfor han ikke søger efter en lejlighed isted for at spille, så er det ente for sent, eller gidder han ikke, eller også ved han det ikk...
hvordan får man han til at fatte det????
I forhold til vasketøj så vasker du dit og børnenes og lader hans være.....så æå han jo gå i gang når der ikke er mere rent eller underdrengene er brugt på begge sider

....ellers ja en låsesmed FARVELLER!!!!
Anmeld