træt af min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så træt af min kæreste, vi bestille ikke andet end at skændes, eller spør man ham så skændes jeg... han hjælper overhovede ikke til, jeg står med alt, børn, hjem, og mit arbejde og jeg kan bare ikke mere, har bedt ham om i en evighed at flytte, men det næger han, selvom lejligheden er i mit navn.

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, han bruger mere og mere tid på at spille på nette, hvis børne slåe omkring ham når han spiller, høre han inte, han kan ikke se efter dem hvis jeg lige forlader hjemme i 2 min. for når jeg så kommer hjem så linger det en slagmark, og unger skændes.

jeg har været alene med dem før, og det ønsker jeg bare igen, jeg orker ikke mere at bruge så meget tid på at skændes med ham. det føles bare som om vi er venner nu, jeg går altid alene i seng, så kommer han kl 4-5 stykker fordi han lige skal spille, jeg kan ikke engang huske hvornår vi har været sammen eller bare fået et kys.
det kan bare ikke være rigtig at jeg skal stå med alt, og han bare lever sit egen liv, jeg har børnene i føreste række, hos ham er de i 10.......... tit snakke jeg sku til en dør når jeg snakke med ham, han høre ikke på mig han virker sku ligeglad.

det var ikke længe inde jeg gå ned igen pga ham, jeg prøve at holde mig over vandet, men det er svært, jeg er bare mega sur og træt hele tiden..

ordner jeg ikke vasketøjet, så kan jeg godt regne med at det står det til jeg tager det næste dag

hvordan få jeg ham til at fatte at han skal flytte¨??? høre altid når jeg spør ham hvorfor han ikke søger efter en lejlighed isted for at spille, så er det ente for sent, eller gidder han ikke, eller også ved han det ikk...

hvordan får man han til at fatte det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Skouboe

Du ringer efter en låsesmed en dag hvor han ikke er hjemme og får låsen stillet om...

Anmeld

22. august 2011

december-babyen

Skouboe skriver:

Du ringer efter en låsesmed en dag hvor han ikke er hjemme og får låsen stillet om...

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

Hvis han ikke stå på lejekontrakten kan du jo smide ham ud til hver en tid.

Skal han ikke op og på arbejde hvis med min mand kom i seng ved en 3-4 tiden hver nat og skulle op og på arbejde ville jeg nok blive rimelig gal.

Du må slå i bordet og fortælle ham hvordan du set tingene eller så skal du nok hjælpe ham med at pakke han ting

Anmeld

22. august 2011

henh01

Pakker hans ting og kører dem hjem til noget af hans familie - inkl hans computer. Når han kommer fra arb beder du om din nøgle og fortæller ham at hans mor venter ham, eller noget.

Anmeld

22. august 2011

Mi

Du pakker hans ting og stiller dem ude foran hoveddøren, skifter låsen ud, så fatter han det nok.

Anmeld

22. august 2011

Vivian87

Som de andre skriver så må du være konsekvent i stedet for bare at prøve at snakke med ham om det. Han respektere dig ikke, og så længe du lader ham træde rundt på dig så gør han det!

Dine børn fortjener en glad mor med overskud til dem og ikke en mor der sur hele tiden - de kan mærke det og i sidste ende er det dem der lider under det.

Pak hans ting og skift låsen ud - færdig slut.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

jo det skal han, men så sover han da bare når han kommer hjem igen...og så bruger han hele natte på spil, sådan køre den...

pakke hans ting, det lyder som en god ide, men tror desværre ikke det fjerne ham.. han bliver sku bare hængene... ved heller ikke hvor jeg skal køre dem hen, han har ingen kontakt til hans familie... men stille dem på arbejdepladsen.. eller det er for ond?

Anmeld

22. august 2011

Mi

Anonym skriver:

jo det skal han, men så sover han da bare når han kommer hjem igen...og så bruger han hele natte på spil, sådan køre den...

pakke hans ting, det lyder som en god ide, men tror desværre ikke det fjerne ham.. han bliver sku bare hængene... ved heller ikke hvor jeg skal køre dem hen, han har ingen kontakt til hans familie... men stille dem på arbejdepladsen.. eller det er for ond?

Stil dem på arbejdspladsen, i gården, på trappen. Det er fuldstændig ligegyldig. Hvis du står på lejekontrakten, så er lejligheden din. Og hvis i begge to står der, så flytter du bare med børnene.

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

Haha så er han da ikke ene om at fatte det er slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.