Gode råd til vitaminpille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

kitra

L.J.L skriver:

min søster gav hendes søn sådan nogle vitaminpiller som var vingummi, og han troede jo det var slik, så han elskede dem!

http://www.kosttilskud-vitaminer.dk/vitaminpiller-som-vingummi-kids-zoo/

Har lige tjekket de vingummivitaminer, men hvad jeg kan læse mig frem til så er der kun 9 vitaminer i dem hvorimod der er 18 i alm til børn så de er nok ikke så gode som de alm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

L.J.L

kitra skriver:

Har lige tjekket de vingummivitaminer, men hvad jeg kan læse mig frem til så er der kun 9 vitaminer i dem hvorimod der er 18 i alm til børn så de er nok ikke så gode som de alm

Jeg går ud fra at hvis de anbefales som alternativ til en almindelig multivitaminpille så er de gode nok. Men ellers spørg på apoteket om de er gode nok at give din datter.

Anmeld

22. august 2011

kitra

L.J.L skriver:

Jeg går ud fra at hvis de anbefales som alternativ til en almindelig multivitaminpille så er de gode nok. Men ellers spørg på apoteket om de er gode nok at give din datter.

Nu ved jeg ikke om man kan købe dem på apoteket men kunne se at matas ikke vil sælge dem da de ikke mener der er de vitaminer i som der skal det var hvad jeg læste i en artikel. men jeg må prøve at høre på apoteket

Anmeld

22. august 2011

Hollybaby

Ta i en helsekost, eller mulighvis Matas, og køb Børnevitaminpiller fra mærket Solaray. De smager super godt, kan tygges og har alle vitaminer, mineraler barnet har brug for, incl kalk. Det er den eneste min datter vil spise,dem fra apoteket gider hun slet ik

Anmeld

22. august 2011

kitra

Hollybaby skriver:

Ta i en helsekost, eller mulighvis Matas, og køb Børnevitaminpiller fra mærket Solaray. De smager super godt, kan tygges og har alle vitaminer, mineraler barnet har brug for, incl kalk. Det er den eneste min datter vil spise,dem fra apoteket gider hun slet ik

tak for dit svar. jeg har godt nok kun købt på apoteket men bare af forskellige smag men må nok prøve dem du anbefaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.