Gode råd til vitaminpille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2011

kitra

Hej. Jeg har et problem med at få Emma på 1 ½ år til at tage hendes vitamin pille. Jeg er kommet noget sent igang med at give hende den  havde slet ikke tænkt på at hun selvfølgelig skulle ha en vitamin pille  pinligt i know. Nå men nu til sagen, hvordan får i jeres til at tage den? Jeg kender flere der bare elsker deres vitaminpille det er nærmest som en dessert for dem, men Emma kan bestemt ikke li den. vi har prøvet lidt forskelligt men hun bryder sig ikke om dem. Jeg har prøvet at knuse den men hun kan åbenbart smage den for så spytter hun maden ud den er skjult i. Hvad gør i?????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da ikke pinligt - jeg giver ikke mine vitaminpiller. De får en god og varieret kost, og havde ikke tænkt mig, at give dem en før til vinter

Anmeld

22. august 2011

kitra

Jo lidt pinligt jeg havde slet ikke tænkt på at hun skulle ha vitaminpille da jeg ikke selv er god til at tage den. Men jeg synes nu at hun skal ha den for hun er inde i en periode hvor hun ikke spiser så meget så ville det jo være rart at hun i det mindste for dækket vitamin behovet.

Anmeld

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
kitra skriver:

Jo lidt pinligt jeg havde slet ikke tænkt på at hun skulle ha vitaminpille da jeg ikke selv er god til at tage den. Men jeg synes nu at hun skal ha den for hun er inde i en periode hvor hun ikke spiser så meget så ville det jo være rart at hun i det mindste for dækket vitamin behovet.

Det kan jeg også godt forstå, at du gerne vil give hende

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

kitra skriver:

Hej. Jeg har et problem med at få Emma på 1 ½ år til at tage hendes vitamin pille. Jeg er kommet noget sent igang med at give hende den  havde slet ikke tænkt på at hun selvfølgelig skulle ha en vitamin pille  pinligt i know. Nå men nu til sagen, hvordan får i jeres til at tage den? Jeg kender flere der bare elsker deres vitaminpille det er nærmest som en dessert for dem, men Emma kan bestemt ikke li den. vi har prøvet lidt forskelligt men hun bryder sig ikke om dem. Jeg har prøvet at knuse den men hun kan åbenbart smage den for så spytter hun maden ud den er skjult i. Hvad gør i?????????

Har du prøvet med en anden vitamin pille? Måske er det bare lige den i har derhjemme hun ikke kan lide?

Vores søn gad absolut heller ikke sin vitaminpille i starten, men så købte vi nogle andre der kunne tykkes, og nu elsker han sin vitaminpille!

Anmeld

22. august 2011

kitra

Har dine børn ikke fået vitaminpiller endnu? Har virkelig brug for nogle tips til hvordan man kan få den i hende

Anmeld

22. august 2011

kitra

L.J.L skriver:

Har du prøvet med en anden vitamin pille? Måske er det bare lige den i har derhjemme hun ikke kan lide?

Vores søn gad absolut heller ikke sin vitaminpille i starten, men så købte vi nogle andre der kunne tykkes, og nu elsker han sin vitaminpille!

Jeg har prøvet 3 forskellige alle der kan tygges og jeg har gået efter dem de kloge på apoteket siger "alle" børn kan li bare ikke min datter

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

kitra skriver:

Jeg har prøvet 3 forskellige alle der kan tygges og jeg har gået efter dem de kloge på apoteket siger "alle" børn kan li bare ikke min datter

Hvad med de der vingummi vitaminer?

Anmeld

22. august 2011

kitra

L.J.L skriver:

Hvad med de der vingummi vitaminer?

Øhhh vingummi vitaminer?? Dem har jeg aldrig hørt om de må lige googles

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

kitra skriver:

Øhhh vingummi vitaminer?? Dem har jeg aldrig hørt om de må lige googles

min søster gav hendes søn sådan nogle vitaminpiller som var vingummi, og han troede jo det var slik, så han elskede dem!

http://www.kosttilskud-vitaminer.dk/vitaminpiller-som-vingummi-kids-zoo/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.