Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

He he he - så kan han lærer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Nej vel!!!!! f... det gør bare ondt i mit hjerte Han var bare så sød med hår..

må vi ikke se din søn med hans nye "fritz" det kan være det trøster lidt

Anmeld

22. august 2011

Mi

Sådan en nar  Ja undskyld med det er sku da mærkeligt at gå bag om ryggen på dig og så klippe ham så korthåret. I skulle nok have indgået en kompromis i stedet, hvor i begge to var lidt tilfredse med resultatet.  Jeg kan slet ikke forestille mig at manden herhjemme kunne finde på at gøre sådan noget uden at vi var enige.

Anmeld

22. august 2011

Minmio

Ej hvor kan jeg godt forstå dig. Det samme skete her, jeg har altid sagt at jeg ikke ville klippe min datters hår, så en gang efter en weekend hos mormor opdager at hun har fået pandehår. Jeg var også rasende 

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MoarHvidovre skriver:

He he he - så kan han lærer det

ja, jeg håber kan kommer til at lære noget af det.

Anmeld

22. august 2011

Loa

Aisha skriver:

Nej vel!!!!! f... det gør bare ondt i mit hjerte Han var bare så sød med hår..

Det var også virkelig fint hår

Syntes planen om at klippe en tot af din mands hår lyder som en ganske god idé......

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mi skriver:

Sådan en nar  Ja undskyld med det er sku da mærkeligt at gå bag om ryggen på dig og så klippe ham så korthåret. I skulle nok have indgået en kompromis i stedet, hvor i begge to var lidt tilfredse med resultatet.  Jeg kan slet ikke forestille mig at manden herhjemme kunne finde på at gøre sådan noget uden at vi var enige.

Jeg tro'ede heller ikke på at han kunne finde på det. Men åbenbart er han en skid !

Anmeld

22. august 2011

Mi

Aisha skriver:

Jeg tro'ede heller ikke på at han kunne finde på det. Men åbenbart er han en skid !

Ja det må du nok sige!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

Det var også virkelig fint hår

Syntes planen om at klippe en tot af din mands hår lyder som en ganske god idé......

tot? Nej bare vent. det skal være en megaaa tot så han bliver nød til at komme af med det hele. Ligesom vores søn !!!

Anmeld

22. august 2011

Loa

Aisha skriver:

tot? Nej bare vent. det skal være en megaaa tot så han bliver nød til at komme af med det hele. Ligesom vores søn !!!

Ha ha det er altså respekt hvis du gør det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.