Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru.F.O.N.2011 skriver: Synes lige jeg ville dele nogle MEGA gode billeder af vores dejlige Nikita som er 9 mdr idag Ihhh tiden går ALT for stærkt :O På nogle af dem kan I se hendes 2 tænder weee det går for stærkt hihi.. P.S: Håber I nyder billeder hehe.. og til jer som jeg er venner med på facebook, skal KUN regne med at se nye billeder af prinsessen herinde, da jeg ikke gider at facebook bruger mine billeder til kampagner osv uden man ved det.
Synes lige jeg ville dele nogle MEGA gode billeder af vores dejlige Nikita som er 9 mdr idag Ihhh tiden går ALT for stærkt :O På nogle af dem kan I se hendes 2 tænder weee det går for stærkt hihi..
P.S: Håber I nyder billeder hehe.. og til jer som jeg er venner med på facebook, skal KUN regne med at se nye billeder af prinsessen herinde, da jeg ikke gider at facebook bruger mine billeder til kampagner osv uden man ved det.
ååååååååååååååååårh hvor ser hun bare viiirkelig dejlig ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: ååååååååååååååååårh hvor ser hun bare viiirkelig dejlig ud
Taaak søde Det er hun i hvertfald osse Men damn hun vokser ALT for stærkt :O
Fru.F.O.N.2011 skriver: Taaak søde Det er hun i hvertfald osse Men damn hun vokser ALT for stærkt :O
hun er virkelig flot
Ihhh det kender jeg alt til
hey, de er født - 22 og 3 nov. så de er sku rimelig tætte
Maggieh skriver: hun er virkelig flot Ihhh det kender jeg alt til hey, de er født - 22 og 3 nov. så de er sku rimelig tætte
Taaaak Godt jeg ikke er den eneste som synes de vokser ALT for stærkt ggg... Ja de er faktisk ret tætte på hinanden hehe... Havde jeg slet ikke lagt mærke til smiler... Kæmpe knuz fra Sussie
Fru.F.O.N.2011 skriver: Taaaak Godt jeg ikke er den eneste som synes de vokser ALT for stærkt ggg... Ja de er faktisk ret tætte på hinanden hehe... Havde jeg slet ikke lagt mærke til smiler... Kæmpe knuz fra Sussie
det er jeg sikker på vi er mange der mener
Nej det havde jeg heller ikke, før nu
Sussie, aha,
Maggieh skriver: det er jeg sikker på vi er mange der mener Nej det havde jeg heller ikke, før nu Sussie, aha,
Hehe godt så Ja jeg hedder Sussie smiler...
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hehe godt så Ja jeg hedder Sussie smiler...
jaa, så ved jeg det hehe
ja mit navn står der hver gang jeg smider en besked så det behøver jeg nok ikke fortælle :b
Maggieh skriver: jaa, så ved jeg det hehe ja mit navn står der hver gang jeg smider en besked så det behøver jeg nok ikke fortælle :b
Haha nej det behøver du ikke og fortælle griner
Men ja så ved du det smiler..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128