Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes lige jeg ville dele nogle MEGA gode billeder af vores dejlige Nikita som er 9 mdr idag Ihhh tiden går ALT for stærkt :O På nogle af dem kan I se hendes 2 tænder weee det går for stærkt hihi..
P.S: Håber I nyder billeder hehe.. og til jer som jeg er venner med på facebook, skal KUN regne med at se nye billeder af prinsessen herinde, da jeg ikke gider at facebook bruger mine billeder til kampagner osv uden man ved det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru.F.O.N.2011 skriver: Synes lige jeg ville dele nogle MEGA gode billeder af vores dejlige Nikita som er 9 mdr idag Ihhh tiden går ALT for stærkt :O På nogle af dem kan I se hendes 2 tænder weee det går for stærkt hihi.. P.S: Håber I nyder billeder hehe.. og til jer som jeg er venner med på facebook, skal KUN regne med at se nye billeder af prinsessen herinde, da jeg ikke gider at facebook bruger mine billeder til kampagner osv uden man ved det.
hvor er hun bare dejlig søde
Frk Mig skriver: hvor er hun bare dejlig søde
Tark søde det er hun i hvert fald
NNM skriver: hvor er hun da bare super skøn. og sikke fine de 2 bisser er
hvor er hun da bare super skøn. og sikke fine de 2 bisser er
Tark søde Ja hun er nemlig super duper skøn Og jeg er bare SÅ stolt af hende smiler... Især hendes 2 bisser
Hvor ser hun bare skønherlig ud...
Fru.F.O.N.2011 skriver: Tark søde Ja hun er nemlig super duper skøn Og jeg er bare SÅ stolt af hende smiler... Især hendes 2 bisser
Hvor er hun skøn
Mira0911 skriver: Hvor ser hun bare skønherlig ud...
Tark søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128