svigermonster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Vial

Anonym skriver:

jeg er ikke i tvivl om at hun ikke bryder sig om mig, men det er princippet i at hun taler bag min ryg til min svigerinde der pisser mig af

Ja, det er da også møgfrækt og SÅ provokerende. Det jeg mener er, at nogle mennesker kan man ikke forvente mere af. Så indstiller man sig på det. Placerer dem langt ude i ens følelsesliv. Der hvor de ikke kan ramme.

Enten cutte hende eller lade hende hjælpe og bagtale!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Ja, det er da også møgfrækt og SÅ provokerende. Det jeg mener er, at nogle mennesker kan man ikke forvente mere af. Så indstiller man sig på det. Placerer dem langt ude i ens følelsesliv. Der hvor de ikke kan ramme.

Enten cutte hende eller lade hende hjælpe og bagtale!!

Men hvordan takler jeg det ift min kæreste? Det er jo hele hans ophav og alt hvad han altid har kendt til?

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

So sorry men så vær glad for det I allerede har?

For ikke engang 100 år sidden boede 2 voksne og 3 børn i en 1 eller 2 v lejlighed og ja ja jeg ved godt vi ikke lever for 100 år sidden men det er altså kun os selv der skaber de behov  

Vi er MEGET glade for det vi har, men den mindste har astma og vi bor som sagt i beton her så det er fuldstændig umuligt for os at blive boende. Ønsker ikke at proppe ham med medicin fordi han ikke kan trække vejret i denne bolig

Anmeld

22. august 2011

Vial

Anonym skriver:

Men hvordan takler jeg det ift min kæreste? Det er jo hele hans ophav og alt hvad han altid har kendt til?

Du må jo lade ham selv finde ud af, hvad han vil. Vil han cutte dem. Så lad ham prøve det.

Sådan noget er rigtig svært - og det kan meget vel være, at han efter nogle måneder tager kontakt til dem igen. Så må det være sådan. Jeg synes bare, at du skal støtte ham i, hvad han end føler for. Hold dig passiv og slug de kameler svigermoren kommer med. Vend det rundt og tænk, at hun da er en stakkel.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Du må jo lade ham selv finde ud af, hvad han vil. Vil han cutte dem. Så lad ham prøve det.

Sådan noget er rigtig svært - og det kan meget vel være, at han efter nogle måneder tager kontakt til dem igen. Så må det være sådan. Jeg synes bare, at du skal støtte ham i, hvad han end føler for. Hold dig passiv og slug de kameler svigermoren kommer med. Vend det rundt og tænk, at hun da er en stakkel.

tusind tak for rådet. I bund og grund ønsker jeg ikke at han skal cutte kontakten til dem pga mig, men han siger at det ikke kun er derfor men at han nu bare er træt af deres lort. kan egentlig godt forstå ham. Jeg vil forsøge at holde mig passiv. Heldigvis er vi ret enige om at de ikke skal passe vores børn

Anmeld

22. august 2011

Vial

Anonym skriver:

tusind tak for rådet. I bund og grund ønsker jeg ikke at han skal cutte kontakten til dem pga mig, men han siger at det ikke kun er derfor men at han nu bare er træt af deres lort. kan egentlig godt forstå ham. Jeg vil forsøge at holde mig passiv. Heldigvis er vi ret enige om at de ikke skal passe vores børn

Det er VIRKELIG godt, at I er enige omkring dem.. Shit, det ville være op ad bakke, hvis han bare synes, at de var fan-fucking-tastiske.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

22. august 2011

pvejsen

Har I undersøgt muligheden for en bolig med et mindre indskud? Det er da helt vildt med 60.000 i indskud

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

pvejsen skriver:

Har I undersøgt muligheden for en bolig med et mindre indskud? Det er da helt vildt med 60.000 i indskud

jep alle skal flytte 3-4 gange før vi overhovedet begynder at få tilbud om andre boliger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.