Hej
Sagen er den at min svigerinde i en samtale med vores svigermor har fået fortalt en masse grimme ting om mig, bl.a. at min svigermor kunne æde mig på et halvt stykke mad osv..
Jeg synes jo ikke det er okay, men sidder stadig i et dilemma da vi afventer svar på om de vil lægge halvdelen af vores indskud til vores nye lejlighed. Et indskud de egentlig havde sagt go for, men som pludselig ikke lige kunne blive til noget, da de mente det ikke var nødvendigt for os at flytte - vi bor to voksne og to børn i en lille tre værelses lejlighed (beton) og har fået tilbud om et rækkehus (allegivenligt) i centrum.
Min kæreste blev rasende da jeg fortalte ham om svigermors udskejelser og vil bare slå hånden af dem, og her kommer dilemmaet:
Jeg ønsker ikke at være skyld i at de ingen kontakt har, hvordan griber man lige det an?
Det skal lige siges at hun har skuffet os så meget efter vi fik barn nr. 2, har slet ikke vist interesse og når hun så endelig er i stue med os eller ringer i en 4 hestes brandert, så er jeg bare ihh og åhh så dejlig osv.. 
Har brug for et godt råd til hvordan man takler svigermor, men stadig bibeholder et sund forhold?
Anmeld