Hej I søde piger/kvinder/eventuelle mænd, der måtte have forvildet sig herind 
Sagen er den, at jeg gennem Forening Uden Far skal hjælpe en mor og hendes lille pige, bl.a. ved at sende tøj, sko, mad, osv. ned til dem.
Nu står jeg så i den situation, at jeg ikke ved, hvad et barn på 2 år har brug for og det er her I kommer ind.
Jeg søger råd omkring hvilke basale ting et barn på den alder har bug for. Inkluder gerne alt I kan komme i tanke om, da jeg vidst pænt meget kan siges at være nybegynder på dette område (er lige begyndt at studere, der er ikke børn i udsigten lige foreløbigt). Tøj, udviklende legetøj, diverse redskaber og småting, hvad end I kan komme i tanke om, alt har interesse - det er ikke meget de har allerede.
Dog ingenting større end hvad der kan være i en banan-kasse (det er dem vi sender i).
Mht. vitaminer og lign. - hvad ville I anbefale? Det skal lige siges, at disse familier næsten intet har så det skal gerne være noget, der dækker "bredt”, da jeg tvivler på hun får alle de vitaminer, hun har brug for, gennem maden.
Har I gode råd til, hvor man kan få billige (eller gratis, hvis det ellers kan lade sig gøre i dagens Danmark) ting som bleer, vaskekulde, etc. og især gerne tøj (må godt være brugt) må I også meget gerne inkludere dét, da jeg selv er på SU 
Jeg håber I vil hjælpe (og at jeg har oprettet dette indlæg det rigtige sted
) og på forhånd skal I have mange, tusinde tak.