Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Du er ikke en dårlig mor... Det kan jeg da læse ud fra hvad du skriver... Det må du altså ikke gå og bilde dig selv ind at du er!! Det skal nok komme og hvis du virkelig føler at du måske har hovedet lidt for langt nede i vaskekurven... Så lad den stå i et par timer og vær sammen med din søn... Vasketøjet kan sagtens vente
Du er ikke en dårlig mor... Det kan jeg da læse ud fra hvad du skriver... Det må du altså ikke gå og bilde dig selv ind at du er!! Det skal nok komme og hvis du virkelig føler at du måske har hovedet lidt for langt nede i vaskekurven... Så lad den stå i et par timer og vær sammen med din søn... Vasketøjet kan sagtens vente
tak for opmunterne ord - suk synes bare det hårdt at stå med det hele HVER dag - er stolt af min kæreste, men føler os han svigter mig, for det ikk kun ham der "lider" under hans valg men også mig (undskyld det kommer i dit indlæg) - og kan mærke jeg er ved at være i søvnunderskud og ikk har overskud til at træne mave med guldklumpen surt opstød.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128