Fra ryg til mave + prutte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Muhmi

Jup! 4 mdr. en uge og et par dage gammel, og Silas har idag vendt sig for første gang UDEN hjælp fra os, fra ryg til mave...

Wuhuuu... Han har kunnet det der med mave til ryg i lang tid, men at vende sig fra ryg til mave... Første gang, I DAG

Og så er han begyndt at prutte med munden... Altså lave pruttelyde med tungen og læberne Det begyndte han så med igår, men i dag har han gjort det på komando, altså når jeg har gjort det til ham, så har han imiteret mig...

Jeg er SÅ stolt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Frk.S

Glæder mig bare sådan til at opleve alle de der øjeblikke med vores lille pige.

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Frk.S skriver:

Glæder mig bare sådan til at opleve alle de der øjeblikke med vores lille pige.

Det skal du også... Det er simpelthen så stort og man bliver bare SÅ stolt

Anmeld

21. august 2011

Moar2011

Jup! 4 mdr. en uge og et par dage gammel, og Silas har idag vendt sig for første gang UDEN hjælp fra os, fra ryg til mave...

Wuhuuu... Han har kunnet det der med mave til ryg i lang tid, men at vende sig fra ryg til mave... Første gang, I DAG

Og så er han begyndt at prutte med munden... Altså lave pruttelyde med tungen og læberne Det begyndte han så med igår, men i dag har han gjort det på komando, altså når jeg har gjort det til ham, så har han imiteret mig...

Jeg er SÅ stolt....

ihh min søn pludre, smiler osv - men vil ikk lige på mave eller ligende og kan ikke vende fra ryg til mave - og han blev 4mdr i tirsdags :s

tillykke med din søn

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Babyklar skriver:

ihh min søn pludre, smiler osv - men vil ikk lige på mave eller ligende og kan ikke vende fra ryg til mave - og han blev 4mdr i tirsdags :s

tillykke med din søn

Det tror jeg altså ikke du skal tage dig af... Det kan jo sagtens være at Silas stopper med at det går så hurtigt, på et tidspunkt hvor din søn så tager et ordenligt spring i den rigtige retning

Du skal ikke være ked af det, det skal nok komme

Anmeld

21. august 2011

JeNoVa

Muhmi skriver:

Jeg er SÅ stolt....

Mine tvillinger er i dag 5 måneder, 1 uge og 4 dage gamle, så de er jævnaldrende med din Silas.

Tvilling A begyndte også at trille fra ryg til mave for alvor for omkring 2 dage siden. Hun gjorde det dog første gang, da hun kun var 17 dage gammel.

Tvilling B triller ingen vegne og lader til at have det godt med det. Hun har dog lavet pruttelyde i snart 2 måneder, og hun giver den virkelig gas, indtil hun er helt våd af spyt i hele ansigtet.

Anmeld

21. august 2011

JeNoVa

JeNoVa skriver:

Mine tvillinger er i dag 5 måneder, 1 uge og 4 dage gamle, så de er jævnaldrende med din Silas.

Tvilling A begyndte også at trille fra ryg til mave for alvor for omkring 2 dage siden. Hun gjorde det dog første gang, da hun kun var 17 dage gammel.

Tvilling B triller ingen vegne og lader til at have det godt med det. Hun har dog lavet pruttelyde i snart 2 måneder, og hun giver den virkelig gas, indtil hun er helt våd af spyt i hele ansigtet.

Nej undskyld, nu ser jeg, du skrev 4 måneder, og mine er jo 5. Det må være søvnunderskuddet, der trykker.

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

JeNoVa skriver:

Nej undskyld, nu ser jeg, du skrev 4 måneder, og mine er jo 5. Det må være søvnunderskuddet, der trykker.

haha! Det skal du ikke tænke på

De er jo NÆSTEN jævnaldrerne

Floooooot, de er så dygtige... Det er virkelig utroligt, så hurtigt de lærer at gøre de forskellige ting de små pus!

Anmeld

21. august 2011

Moar2011

Muhmi skriver:

Det tror jeg altså ikke du skal tage dig af... Det kan jo sagtens være at Silas stopper med at det går så hurtigt, på et tidspunkt hvor din søn så tager et ordenligt spring i den rigtige retning

Du skal ikke være ked af det, det skal nok komme

Ja, det nok fordi jeg føler mig som en dårlig mor - er alene med ham fordi hans far er i afghanistan . og føler jeg svigter storm på visse punkter fordi jeg os har alt det huslige + madlavning selv :s

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Babyklar skriver:

Ja, det nok fordi jeg føler mig som en dårlig mor - er alene med ham fordi hans far er i afghanistan . og føler jeg svigter storm på visse punkter fordi jeg os har alt det huslige + madlavning selv :s

Du er ikke en dårlig mor... Det kan jeg da læse ud fra hvad du skriver... Det må du altså ikke gå og bilde dig selv ind at du er!! Det skal nok komme og hvis du virkelig føler at du måske har hovedet lidt for langt nede i vaskekurven... Så lad den stå i et par timer og vær sammen med din søn... Vasketøjet kan sagtens vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.