Vil i vide det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2009

mette moren

har selv haft fornemmelse for hvad det vil blive begge gange.. men har spurgt til det alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

SaNiNa

Vi skal til scanning på onsdag og vi har snakket rigitg meget om det...
til at starte med var det kun mig som ville vide kønnet og kæresten ville vente, men nu er det blevet til vi gerne vil vide det hvis vi kan se det på onsdag ellers håber vi på at kunne se det til 3d scaningen...

for mit vedkommen vil det gøre det lidt letter med navne hvis det bliver en dreng, hvis det biver en pige ved vi h vad det skal være...

Og så osse for at jeg få lidt mere glæde i denne utrolige "dejlige" graviditet, så til lægen på mandag igen igen da min mor og veninde tror jeg har fået bækkenløsning...

Så jeg har stemt ja.

Anmeld

11. januar 2009

pigebaby19

Nu får jeg mere og mere lyst til at få det afvide når jeg engang bliver gravid.... Hvad koster sådan noget egentlig??

Anmeld

11. januar 2009

Diana...

pigebaby19 skriver:

Nu får jeg mere og mere lyst til at få det afvide når jeg engang bliver gravid.... Hvad koster sådan noget egentlig??

I fleste tilfælde kan det ses når du skal op til din 19-20 uges scanning og den er gratis men det er ikke hvergang det kan ses men så kan man blive scannet på en klinik og det koster mellem 500-1500 mener jeg det er jeg selv ga 1450 men der vidste jeg godt hvad det var for man kunne godt se det til min scanning i uge 19 men ville bare gerne have den 3D scanning med for det er helt fantastisk at se

Anmeld

11. januar 2009

Fam. Madsen

vi fik det afvide... jeg var simpelhen nød til og vide det så jeg kunne gøre det hele klar og vi fik den skønneste dreng den 7/6-08..

Anmeld

11. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg var simpelhen for nysgerring til at vente

Anmeld

11. januar 2009

Mathilde

Jeg er vidst for nysgerrig til at vente så vi får det nok at vide til den scanning vi skal til d. 23. februar...
Min kæreste er ligeglad. Han siger at det er op til mig om vi skal vide det eller ej.

Anmeld

11. januar 2009

MorCamilla

tror jeg at jeg vil vide det..
Jeg er ALT for nysgerrig af natur ...

Lige mine ord...

Anmeld

11. januar 2009

Balderson

Vi valgte at få det af vide her da vi fik vores den første for 5 mdr. siden.. Nok mere mig end manden..

Næste gang storken kommer forbi vælger vi nok også at få det at vide...

Anmeld

12. januar 2009

charlottekri

vi fik det også at vide. både af praktiske grunde, men også fordi jeg bare var for nysgerrig!! vi havde faktisk et væddemål igang om en uges bleskift; jeg satsede på en dreng og min mand satsede på en pige... jeg har så skiftet bleer i et år nu he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.