Vil i vide det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

Siber

Nej vi vidste det ikke nogen af gangen.

Vi sagde nej fordi det skulle være en overraskelse og fordi det bliver så planlagt!, og lidt for kedeligt

Men fint for mig at der er nogen der gerne vil vide det!

Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

lonemus

Ja, jeg ville gerne vide det begge gange - kunne slet ikke vente

Lone

Anmeld

10. januar 2009

Mamamischa

Beck skriver:

Nu er jeg hverken gravid eller har børn...
Men når jeg forhåbentlig snart skal have børn, så tror jeg at jeg vil vide det..
Jeg er ALT for nysgerrig af natur ...

hehe er helt enig i det med at være nysgerrig fik os af vide det var en pige da jeg var gravid

Anmeld

10. januar 2009

Becks

Mamamischa skriver:

hehe er helt enig i det med at være nysgerrig fik os af vide det var en pige da jeg var gravid

Hehe ja, tror slet ikke jeg ville kunne lade være

Anmeld

10. januar 2009

Maria9990

Jeg vidste det ikke, og syntes klart at det er en fantastisk overraskelse at få ..

Meen, ved ikke helt med næste gang, håber jeg kan holde spændingen ud og vente igen, men ved ikke rigtigt

Anmeld

10. januar 2009

ekzunz

Jeg vidste det ikke med Lukas da Frederiksborg Amt ikke tilbød scanninger i 2004, så han var en overraskelse. Da det havde heldigvis ændret sig da jeg ventede Klara, så da ville jeg gerne vide det.....og jeg må da indrømme at jeg kneb en lille tåre da jeg hørte det var en pige...med 4 drenge derhjemme var det skønt endelig at kunne købe lidt lyserødt

Anmeld

10. januar 2009

Stumpen

Vi viste det ikke med Mathilde og vil heller ikke vide det denne gang, Jeg synes det var fantastisk og spændende ikke at vide det..
Qnus Anja..

Anmeld

10. januar 2009

Hertzum77

Jeg vidste det ikke med den første, blev slet ikke scannet. Var dog helt sikker på at det var en dreng, men viste sig at være min vidunderlige datter Caroline. Ved Emma ville jeg gerne vide det og vi kunne heldigvis se det ved scanningen

Anmeld

10. januar 2009

Pia

Ved Lærke vidste vi ikke kønnet.
Og det var da også spændene og ikke og vide det og få overraskelsen den dag hun blev født...

Men denne gang har vi valgt og få kønnet afvide.
Og vi fik afvide i tirsdags da jeg var til 20 ugers scanning, at Lærke skal have en lillesøster

Syntes det er skønt og vide det denne gang.
Det er så hyggeligt og kan gå og snakke om lillesøster med Lærke.
Og når så Lærke snakker til min mave og siger jeg elsker dig lillesøster
Ja så er jeg helt solgt

Anmeld

10. januar 2009

Heidi B

Hej

De første fire uger jeg vidste jeg var gravid, ville jeg ikke vide det, men var så til scanning og der fik vi så af vide der vra to......

Så synes jeg lige pludselig at det var vigtigt...
Og vi fik 2 drenge d. 300806....

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.