Dagpleje stop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

SjeBets

jeg tror godt du kan regne med du skal betale. 

Det andet kan jeg ikke sige noget til, både jeg og unger var klar til at komme afsted da de kom til DP. de havde heller ikke rigtigt seperations angst, og var helt cool omkring nye folk.  og de var "kun" 6 og 7 mdr, den gang havde vi ikke så meget barsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mi

Der er som regel en måneds opsigelse, og du skal så sige op inden den 1. eller den 15. i en måned, så du kommer til at betale.

Men dejligt for jer, at i skal gå og hygge hjemme sammen  Her går min datter også hjemme, og vi nyder det.

Anmeld

21. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Please hjælp. Efter min søn har været i dp i 4 dage, ialt ca. 7 timer. Vælger jeg at tage ham ud og bruge resten af min barsel, da vi på ingen måder er klar.

Hvad så med betaling, det skal vi vel ikke betale for?
Og kan vi ringe til dp kontoret og be om dp plads om 6 mdr. først.

Andre der har ladet deres børn vente med at starte i dp til de var halvandet år??

MVH MOR

Hvis du siger op til d første skal du betale for næste måned også. I vores kommune er der en måneds opsigelse.

Hvis du kan mærke det ikke er det rigtig , så bliv hjemme. De er kun dig der ved om I er klar. Hvis du har muligheden for at blive hjemme & det føles rigtig. Så ville jeg klart gøre det.

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Der er som regel en måneds opsigelse, og du skal så sige op inden den 1. eller den 15. i en måned, så du kommer til at betale.

Men dejligt for jer, at i skal gå og hygge hjemme sammen  Her går min datter også hjemme, og vi nyder det.

Fantastisk, jeg vil også bare nyde det og sørge for han ser nogle andre børn..

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Hvis du siger op til d første skal du betale for næste måned også. I vores kommune er der en måneds opsigelse.

Hvis du kan mærke det ikke er det rigtig , så bliv hjemme. De er kun dig der ved om I er klar. Hvis du har muligheden for at blive hjemme & det føles rigtig. Så ville jeg klart gøre det.

Jeg siger op fra mandag. Og han begynde i mandags.

Anmeld

21. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Jeg siger op fra mandag. Og han begynde i mandags.

Man kan kun sige op fra d.15 eller d 1.

Så din opsigelse ville være gældende fra d. 1  Og du skal betale for næste måned også.

Det er ikke bare fordi I skal have en tilvending - Nu er det jo ikke så lang tid han har været der.

Du kan mærke om det er det rigtige - Ved ikke hvor gammel han er ?

Følg dit hjerte hvis muligheden er der

Anmeld

21. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Så jeg skal bare betale denne mdr.?

Nej du har betalt for dene her og så skal du afl. en udmeldelse inden den 31.august og så betaler man for den næste mdr. det er en mdr. opsigelse... ja det mener jeg da

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Nej du har betalt for dene her og så skal du afl. en udmeldelse inden den 31.august og så betaler man for den næste mdr. det er en mdr. opsigelse... ja det mener jeg da

Det lyder voldsomt at skulle betale for noget man ikke bruger, så længe.

Anmeld

21. august 2011

SjeBets

sådan er det overalt, der er opsigelse, man må jo heller ikke slippe for at betale husleje hvis man bare flytter, de rer også en periode for at de kan finde en ny til at overtage og så de ikke mister deres indtægt, og sådan er det også med dagpleje pladser, nu skal  de finde en der vil overtage  

Anmeld

21. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det lyder voldsomt at skulle betale for noget man ikke bruger, så længe.

Ja sådan er det jo med mange ting også husleje mv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.