Dagpleje stop :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Please hjælp. Efter min søn har været i dp i 4 dage, ialt ca. 7 timer. Vælger jeg at tage ham ud og bruge resten af min barsel, da vi på ingen måder er klar.

Hvad så med betaling, det skal vi vel ikke betale for?
Og kan vi ringe til dp kontoret og be om dp plads om 6 mdr. først.

Andre der har ladet deres børn vente med at starte i dp til de var halvandet år??

MVH MOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Please hjælp. Efter min søn har været i dp i 4 dage, ialt ca. 7 timer. Vælger jeg at tage ham ud og bruge resten af min barsel, da vi på ingen måder er klar.

Andre der har ladet deres børn vente med at starte i dp til de var halvandet år??

MVH MOR

Er der ikke 3 mdr opsigelse af en dp-plads?? dvs når han allerede er startet, så skal du opsige enten d. 15 eller 1 i en måned, også betale 3 mdr... Men er ikke helt sikker...

Anmeld

21. august 2011

Mette.

Anonym skriver:

MVH MOR

Min datter er lige startet i DP i sidste uge - hun er 16 måneder. Jeg synes bestemt ikke hun har været klar før nu, men nu er hun til gengæld også rigtig klar til det.

Det er først efter hun er blevet 15 + hun er stor nok til at kunne  undvære mor, så det har hun aldrig gjort før det, så hvis du ikke synes han er klar, synes jeg bestemt du skal vente.

Anmeld

21. august 2011

tinasmor

Mor-til-asta-09 skriver:

Er der ikke 3 mdr opsigelse af en dp-plads?? dvs når han allerede er startet, så skal du opsige enten d. 15 eller 1 i en måned, også betale 3 mdr... Men er ikke helt sikker...

Det har jeg nu ikke hørt noget om. Vi fik tilbudt vs plads tidligere end beregnet, så jeg sagde et par uger før, at fra den 1. så skulle vi til vs (for sagde jeg nej, så var det jo helt tilbage på starten af ventelisten)

Men TS: Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, måske du skal ringe til dp-kontoret.

Anmeld

21. august 2011

Mathilde

Her hvor jeg bor er der kun 1 mdr opsigelse men ja, ring og snak med dp kontoret.

Anmeld

21. august 2011

Hollybaby

Jeg valgte selv at beholde min datter hjemme indtil hun var halvandet. Det var bare det helt rigtige for os. Selve indkøringen er gået helt fint, også selvom hun er så gammel, og meget mere bevidst om tingene, end de børn på under et år, er når de starter.

Kender desværre ikke reglerne for betaling, men du ska nok kontakte pladshenvisningen på mandag, og høre dem ad.

Held og lykke med det

Anmeld

21. august 2011

twinboys

Der er 1mdr. opsigelse

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Ah, det lyder mig meget mærkeligt

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Der er 1mdr. opsigelse

Så jeg skal bare betale denne mdr.?

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Min datter er lige startet i DP i sidste uge - hun er 16 måneder. Jeg synes bestemt ikke hun har været klar før nu, men nu er hun til gengæld også rigtig klar til det.

Det er først efter hun er blevet 15 + hun er stor nok til at kunne  undvære mor, så det har hun aldrig gjort før det, så hvis du ikke synes han er klar, synes jeg bestemt du skal vente.

Jeg har det på samme måde, vi er IKKE klar!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.