Facebook-hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg har droppet det-smiler- skulle gerne komme et andte på om lidt...

Nåå oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Nåå oki

Det samme bliver lidt kedeligt i længden...smiler

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Det samme bliver lidt kedeligt i længden...smiler

Det rigtigt... og super godt billed er misundelig på dit lange fine hår..

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det rigtigt... og super godt billed er misundelig på dit lange fine hår..

Hvor er du sød...tak...men du har da selv et lækkert tyk hår, som det ser ud til i hvert fald...

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Hvor er du sød...tak...men du har da selv et lækkert tyk hår, som det ser ud til i hvert fald...

Ja det meget tykt med har altid haft mega langt hår og nu skulle man prøve en skulder længde jeg os glad for det men savner det lange

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja det meget tykt med har altid haft mega langt hår og nu skulle man prøve en skulder længde jeg os glad for det men savner det lange

Kan jeg virkelig godt forstå at du gør, men det kan jo heldigvis vokse ud igen-smiler-og så er dit hår jo slet ikke kort-kort..
Undrer mig også at så mange kvinder klipper sig korthåret når de har fået børn..det klæder nogle, men hold op mange bliver konekedelige at se på....selvom man er mor, så må man jo gerne være ikke-kedelig at se på.
knus..

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå at du gør, men det kan jo heldigvis vokse ud igen-smiler-og så er dit hår jo slet ikke kort-kort..
Undrer mig også at så mange kvinder klipper sig korthåret når de har fået børn..det klæder nogle, men hold op mange bliver konekedelige at se på....selvom man er mor, så må man jo gerne være ikke-kedelig at se på.
knus..

Ja det er faktisk rigtig det har jeg os lagt mærke til. man kan jo godt være sit eget PIV FRÆKKE jeg selv om man har børn griner

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja det er faktisk rigtig det har jeg os lagt mærke til. man kan jo godt være sit eget PIV FRÆKKE jeg selv om man har børn griner

Nemmerlig.....men måske dem der ser så kedelige ud altid har været det...det er jo ikke altid til at vide.
Jeg kan bare godt forstå hvis nogle mænd bliver en smule trætte af deres koner hvis de forvandler sig til en kedelig kone...
Knus..

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Nemmerlig.....men måske dem der ser så kedelige ud altid har været det...det er jo ikke altid til at vide.
Jeg kan bare godt forstå hvis nogle mænd bliver en smule trætte af deres koner hvis de forvandler sig til en kedelig kone...
Knus..

Ja forsøren da selv om det indre er det vigtigste har udseende altså os lidt og ha sagt, hvis man starter med at være en flot fræk pige når man mødes og så fordi man får børn bliver en kedelig kone det må da være trist for mændende, men det tror jeg faktisk os mange kvinder synes men har svært ved at finde det frem igen.

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus..

Hov det lød da lidt indviklet håber du forstå hvor jeg ville hen alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.