Facebook-hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

Honningblomst

Hej piger...
Nogen der ved om man kan indstille sin side så ikke man på sin side kan se billeder der er sendt til min venner...fanme så træls og pt ulækkert at glo på alle de billeder og så af mennesker jeg ikke kender og er ret ligeglad med. Lige nu er der langt billeder ind fra et biluheld, både bilen men da også lige af en ret forbrændt mand....grrr....
Nå, men ved I om man kan det?
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Mikkelmusen

Det har jeg også tænkt over for jeg får også billeder der popper op af folk jeg ikke kender, men som mine venner har kommenteret til eller lagt ind.
Så jeg lytter lige med.

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Det har jeg også tænkt over for jeg får også billeder der popper op af folk jeg ikke kender, men som mine venner har kommenteret til eller lagt ind.
Så jeg lytter lige med.

Lige netop...og det er da VIRKELIG træls...hvad skal man dog bruge dem til??Kan se at det "bare" er de billeder mine venner kommenterer...men hvorfor skal jeg vide det??

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Det mener jeg ikke man kan

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Inde under Indstillinger oppe i højre hjørne der inde under i notifikationer der kan man slå en masse til og fra os med billleder så mon ikke det os er der?

Knus

Anmeld

10. januar 2009

Pia

Jeg har spurgt et computer geni om netop det samme.

Man kan ikke blokke for de billedr.
Det "smatre" ved facebook er at alle kan se alt om alle.
Så så snart ens venner har kommenteret et billede osv, så kan du se det.

Ideen bag face-book er at det skal være en meget åbent forum og det må man jo også sige det er..
Syntes også det er åndsvagt at jeg kan se hvad mine venner skirver til hinanden på ders væg..

Har faktisk overvejet og nedlægge min facebook igen.
Dte er da meget sjovt, men lie en tand for offentlig for mig til tider..

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Pia skriver:

Jeg har spurgt et computer geni om netop det samme.

Man kan ikke blokke for de billedr.
Det "smatre" ved facebook er at alle kan se alt om alle.
Så så snart ens venner har kommenteret et billede osv, så kan du se det.

Ideen bag face-book er at det skal være en meget åbent forum og det må man jo også sige det er..
Syntes også det er åndsvagt at jeg kan se hvad mine venner skirver til hinanden på ders væg..

Har faktisk overvejet og nedlægge min facebook igen.
Dte er da meget sjovt, men lie en tand for offentlig for mig til tider..

Helt enig...og tak for svar...

Anmeld

10. januar 2009

snefnug

vis du trykker på hjem så i bunden af den side er der noget der hedder indstillinger til nyheds-feed, tryk på det og der er der så mulighed for at ændre på hvad du får besked om, har ikke selv brugt den, men prøv der

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Hej piger...
Nogen der ved om man kan indstille sin side så ikke man på sin side kan se billeder der er sendt til min venner...fanme så træls og pt ulækkert at glo på alle de billeder og så af mennesker jeg ikke kender og er ret ligeglad med. Lige nu er der langt billeder ind fra et biluheld, både bilen men da også lige af en ret forbrændt mand....grrr....
Nå, men ved I om man kan det?
Knus..

Hmm lige et sidespring hvor har du gjort af dit fine profil billed?

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Hmm lige et sidespring hvor har du gjort af dit fine profil billed?

Jeg har droppet det-smiler- skulle gerne komme et andte på om lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.