Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hilma skriver: hvor sjovt min hedder også Villads men er din søn tjekket for RS virus? for villads havde det og det blev altså kun opdaget ved at han havde 37,8 og maks 38,0 men han hostede kun meget lidt og var slet ikke plaget. Min læge har sagt at man skal være opmærksom på barnets samspil osv.
hvor sjovt min hedder også Villads men er din søn tjekket for RS virus? for villads havde det og det blev altså kun opdaget ved at han havde 37,8 og maks 38,0 men han hostede kun meget lidt og var slet ikke plaget. Min læge har sagt at man skal være opmærksom på barnets samspil osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Hehe, vi havde også Silas til lægen fordi vi troede han ar ved at blive syg pga. alt den hosten... Lægen sagde bare: Det eneste han fejler er vist at han skal have skiftet ble... Var egentlig ret flad af grin over den kommentar... Men godt at du tager til lægen, du skal nok bare regne med at han overhovedet ikke hoster og at han virker glad og frejdig... Fik også at vide af min SP at babyer ofte ingen symptomer har når man kommer hos lægen/sygehuset, fordi der er så god luft derinde og der er så rent som der er
Hehe, vi havde også Silas til lægen fordi vi troede han ar ved at blive syg pga. alt den hosten... Lægen sagde bare: Det eneste han fejler er vist at han skal have skiftet ble...
Var egentlig ret flad af grin over den kommentar... Men godt at du tager til lægen, du skal nok bare regne med at han overhovedet ikke hoster og at han virker glad og frejdig...
Fik også at vide af min SP at babyer ofte ingen symptomer har når man kommer hos lægen/sygehuset, fordi der er så god luft derinde og der er så rent som der er
_-Kathrine-_ skriver: Haha... Rigtig fed kommentar :-) nej, det skulle ikke undre mig at han bare er som han plejer hvis vi skal derop :-) det kan også være vi bare tager den over tlf og ser tiden an...
Haha... Rigtig fed kommentar :-) nej, det skulle ikke undre mig at han bare er som han plejer hvis vi skal derop :-) det kan også være vi bare tager den over tlf og ser tiden an...
Tjaa, det tænker jeg... Men alligevel, du får jo stillet din bekymring ved at tage derop og det skader jo sådan set ikke at man får at vide at ens baby har det godt...
_-Kathrine-_ skriver: Et alt for dejligt navn :-) har lige læst lidt om det der rs virus, og han har slet ikke nogen af de symptomer, udover hoste... Nu må det gerne bare snart gå væk :-)
Et alt for dejligt navn :-) har lige læst lidt om det der rs virus, og han har slet ikke nogen af de symptomer, udover hoste... Nu må det gerne bare snart gå væk :-)
Ja det er åhh det var heldigt.. lad os da håbe at det så bare har sammenhæng med at han bliver løftet og derfor løsner slimen sig.. min sygeplejerske sagde faktisk til mig... Hilma se således på det. Når du har været rigtig fuld og har sovet og vågner op og rejser dig, så hoster du enormt meget og det er fordi du har ligget stille længe... yderst mærkeligt at sige sådan noget meen, måske lidt rigtigt alligevel, fordi de små kan ikke rejse sig op og hoste.. håber det går over snart
Vi havde en lang periode, hvor vi var meget bekymrede for Anton og hans hoste (han er meget disponeret for allergi), men det viste sig, at han "bare" havde fundet ud af at han kunne hoste han endte med at kunne hoste på "kommando"
Håber det også bare er fordi han prøver sin stemme af og synes det er en sjov lyd! Vildt at han gjorde det på kommando Var det når I hostede, så hostede han også eller?
_-Kathrine-_ skriver: Håber det også bare er fordi han prøver sin stemme af og synes det er en sjov lyd! Vildt at han gjorde det på kommando Var det når I hostede, så hostede han også eller?
Jeps det var bare SÅ sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128