Hoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. august 2011

_-Kathrine-_

Min dreng på 4 mdr hoster sådan ca. 1 gang i timen sådan et par små host...Det har stået på i ca. 1 måned, faktisk siden han blev vaccineret(Ved ikke om det kan have nogen sammenhæng)

Han hoster ikke om natten eller når han ligger ned og han er ikke forkølet!

Han spiser godt og har masser af våde bleer...

Skal jeg være bekymret for evt allergi overfor vores hund?

Har hørt at nogle børn finder ud af at de kan hoste og gør det fordi det lyder sjovt? Han hviner, skriger og hyler(På den gode måde) Rigtig meget hver dag - prøver virkelig stemmen af, kan det være derfor?

Håber ikke det blev for rodet...

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

hilma

hmm følger lidt med på sidelinjen lidt... For min kære lille trold gør det samme, og jeg tænker også at det kan være fordi han prøver sine stemmebånd af men trolden hoster også lidt når han bliver taget op.. og jeg fik forklaret at det har sammenhæng, at bare almen hoste kommer når man løfter dem op og uden at de kan være syge....han er blevet tjekket i hoved og bagparti og han fejler ikke noget..

Anmeld

20. august 2011

hilma

hmm følger lidt med på sidelinjen lidt... For min kære lille trold gør det samme, og jeg tænker også at det kan være fordi han prøver sine stemmebånd af men trolden hoster også lidt når han bliver taget op.. og jeg fik forklaret at det har sammenhæng, at bare almen hoste kommer når man løfter dem op og uden at de kan være syge....han er blevet tjekket i hoved og bagparti og han fejler ikke noget..

Anmeld

20. august 2011

_-Kathrine-_

hilma skriver:

Ja, præcis det samme gør Villads når han bliver løftet...! Ringer lige til lægen på mandag, men så længe han er glad og tilfreds, så er jeg ikke så bekymret...! Er dog lidt bange for at han ikke kan tåle hunden

Anmeld

20. august 2011

K&S

Vi havde en lang periode, hvor vi var meget bekymrede for Anton og hans hoste (han er meget disponeret for allergi), men det viste sig, at han "bare" havde fundet ud af at han kunne hoste  han endte med at kunne hoste på "kommando"

Anmeld

20. august 2011

hilma

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, præcis det samme gør Villads når han bliver løftet...! Ringer lige til lægen på mandag, men så længe han er glad og tilfreds, så er jeg ikke så bekymret...! Er dog lidt bange for at han ikke kan tåle hunden

hvor sjovt min hedder også Villads men er din søn tjekket for RS virus? for villads havde det og det blev altså kun opdaget ved at han havde 37,8 og maks 38,0 men han hostede kun meget lidt og var slet ikke plaget. Min læge har sagt at man skal være opmærksom på barnets samspil osv. 

Anmeld

20. august 2011

hilma

men ja, børn kan sagtens reagere på hunde...det gør min villads i hvertfald(nu er jeg selv allergisk) men det er mest ved skiftende stilling at villads kan hoste lidt

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

Silas gør det samme og har også gjort det i en tre ugers tid nu her... Mange gange i løbet af dagen hoster han hvorefter han bare bryder ud i et stort grin... Tror ikke der er så meget at bekymre sig om

Anmeld

20. august 2011

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Silas gør det samme og har også gjort det i en tre ugers tid nu her... Mange gange i løbet af dagen hoster han hvorefter han bare bryder ud i et stort grin... Tror ikke der er så meget at bekymre sig om

Det lyder jo nøjagtig som det vores Villads gør... Er heller ikke så bekymret, men ringer alligevel til lægen mandag...

Tak for svar :-)

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Det lyder jo nøjagtig som det vores Villads gør... Er heller ikke så bekymret, men ringer alligevel til lægen mandag...

Tak for svar :-)

Hehe, vi havde også Silas til lægen fordi vi troede han ar ved at blive syg pga. alt den hosten... Lægen sagde bare: Det eneste han fejler er vist at han skal have skiftet ble...

Var egentlig ret flad af grin over den kommentar... Men godt at du tager til lægen, du skal nok bare regne med at han overhovedet ikke hoster og at han virker glad og frejdig...

Fik også at vide af min SP at babyer ofte ingen symptomer har når man kommer hos lægen/sygehuset, fordi der er så god luft derinde og der er så rent som der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.