desværre blev vi ringet op i morges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Argg sødeste... ØV ØV ØV!!

Jeg har tænkt på dig rigtig mange gange i dag og håbede sådan for jer, at i ville få en skøn dag og en positiv test om 14 dage.. De s**** fryseæg.. For f**** da!! 

Og hvad pokker er det for en klinik?! Man kan da ikke "glemme" den slags - det er absolut ikke i orden

Jeg håber, at du har det nogenlunde på trods af de dårlige nyheder?!

Det er da helt vildt DEJLIGT, at i allerede er igang med et friskt forsøg om 4 dage Nu SKAL det bare lykkes for jer Jeg hepper i hvert fald

Mange tanker og kram fra Lisbeth

tak søde..ja f.... fryseæg. Bare så typisk at 100% dør Ville bare så gerne havde ruget sammen med dig, men der er jo ikke noget at gøre andet end at se frem mod næste forsøg. Har det faktisk okay selvom jeg selvfølgelig er pisse skuffet.

Nå men nu er det jeres æg det gælder i morgen...uhuu..kan næsten ikke holde det ud. Det skal bare gå godt så i får et en super blastocyst op. De graviditetschancer sparker jo virkelig røv og det har i bare fortjent

Er det mellem 8 0g 9??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

baby84

Maja84 skriver:

øv hvor noget møj, håber snart det bliver jeres tur

tusind tak

Anmeld

21. august 2011

baby84

Putomanen skriver:

Øv, hvor er det bare trist at høre! Er rigtig ked af det på jeres vegne! Det er godt nok noget af en bommert fra deres side af. Men jeg håber og  for, at det friske forsøg bliver lykkens gang for jer! Jeg sender jer i hvertfald en masse tanker..

tusind tak for tankerne.. de varmer

Anmeld

21. august 2011

baby84

Nessie skriver:

Nej, hvor er det træls.
Håber det lykkes med det friske forsøg

tusind tak.. Det skal bare lykkes i dette forsøg

Anmeld

21. august 2011

baby84

nielsen80 skriver:

årh nej søde ikke endnu en dårlig oplevelse med de fryseæg Føler virkelig med jer. Håber sådan, at jeres næste forsøg udmunder i en bebs til jer!!!

tak søde.. hvordan med jer????

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

tak søde..ja f.... fryseæg. Bare så typisk at 100% dør Ville bare så gerne havde ruget sammen med dig, men der er jo ikke noget at gøre andet end at se frem mod næste forsøg. Har det faktisk okay selvom jeg selvfølgelig er pisse skuffet.

Nå men nu er det jeres æg det gælder i morgen...uhuu..kan næsten ikke holde det ud. Det skal bare gå godt så i får et en super blastocyst op. De graviditetschancer sparker jo virkelig røv og det har i bare fortjent

Er det mellem 8 0g 9??

Er glad for at høre,at du kan se fremad. Kan f... godt forstå,at du er skuffet:-( De ringer ml.9 og 10 i morgen - forhåbentlig med gode nyheder.. Jeg glæder mig bare til at finde ud af,om vi er købt eller solgt - man bliver skør af ventetiden Krammer

Anmeld

21. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Er glad for at høre,at du kan se fremad. Kan f... godt forstå,at du er skuffet:-( De ringer ml.9 og 10 i morgen - forhåbentlig med gode nyheder.. Jeg glæder mig bare til at finde ud af,om vi er købt eller solgt - man bliver skør af ventetiden Krammer

ja man bliver totalt skør..svinger mellem at håbe og bede til det næste øjeblik at overbevise sig om at det helt sikker ikke går godt. Hjernen kører bare i ring uden at komme frem til noget. Så ubehagelig en situation. 

Er dog sikker på at der er gode nyheder. Der er ingen garantier, men der er jo en grund til at de siger at de skal bruge 8 stk. Det er vel fordi de med 8 er næste sikker på at min. et bliver godt ud fra deres statestik. Jeg synes det er fedt fordi i jo får sorteret de dårlige fra der ikke deler sig rigtigt.

Ringer de uanset hvad mellem 9-10??

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

baby84 skriver:

tak for det. Jeg blev også gal og ked af det. Havde bare sådan brug for at dette forsøg blev til noget efter at have brugt 7 mdr på aflyste fryseforsøg

Ja det er da virkelig også under al kritik! De burde sørme betale for deres fejl! Hvornår er det du kan komme til igen? Du skrev noget om et par dage? 

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

ja man bliver totalt skør..svinger mellem at håbe og bede til det næste øjeblik at overbevise sig om at det helt sikker ikke går godt. Hjernen kører bare i ring uden at komme frem til noget. Så ubehagelig en situation. 

Er dog sikker på at der er gode nyheder. Der er ingen garantier, men der er jo en grund til at de siger at de skal bruge 8 stk. Det er vel fordi de med 8 er næste sikker på at min. et bliver godt ud fra deres statestik. Jeg synes det er fedt fordi i jo får sorteret de dårlige fra der ikke deler sig rigtigt.

Ringer de uanset hvad mellem 9-10??

Ja, det gør de.. Jeg både glæder mig til og frygter den telefonsamtale 

Du har fuldstændig ret: det går forhåbentlig godt, ellers ville de jo kræve flere æg.. Men på den anden side går det jo galt for nogle.. Jeg håber bare, at vi ikke kommer til at fortryde vores beslutning i morgen Indtil da kan jeg desværre hverken gøre fra eller til..

Anmeld

21. august 2011

baby84

Ja det er da virkelig også under al kritik! De burde sørme betale for deres fejl! Hvornår er det du kan komme til igen? Du skrev noget om et par dage? 

ja det er det.. Er også rystet over at det kan forekomme, at de ikke læser journalen. Det stemmer desværre alt for godt overens med den oplevelse, jeg har haft indtil nu, hvor den ene læge ikke aner hvad den anden laver. De er søde, men tilliden forsvinder lidt.

Ja vi kan starte på nedregulering på dag 21 i denne syklus, hvilket er på onsdag, så det er dejligt at det sker noget så hurtlgt. Det svarer til at vi havde tilmeldt os frisk forsøg i denne cyklus så det føles egentlig okay.

Hvad med dig og maven??..fulgte lidt med i dit forløb, da jeg kom her for et år siden, men heldigvis blev du ikke hængende i denne gruppe så længe derefter. Det er dejligt det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.