desværre blev vi ringet op i morges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. august 2011

baby84

Hej Tøser

F... lort. Lige  en update. De ringede i morges at vores æg ikke havde overlevet optøningen igen igen og oveni købet havde de glemt at læse journalen så de havde kun taget to op frem for 3 som aftalt. Jeg havde ellers ekstra været inde ved lægen og sagt at det skulle være tre og ringet der ind samme dag som de blev taget op for at sikre at de prøvede at få min to til ÆO. Klinikken undskyldte, men det kan man ikke brug til meget nu når denne syklus er spildt.

Vi var meget frm og tilbage i forhold til om vi skulle tage yderligere 2 op og ligge dem op før med det samme inden vi vidste om de ville dele sig. Klinikken tilbød dette fordi de var flove over deres fejl, men synes ikke det gav mening at bruge 3000 på nogle æg der nok alligevel ikke dur. Tænk at alle de 4 super æg der er blevet taget op nu alle har været dårlige

Planen blev dog nogenlunde idet vi får lov at starte nedregulering til frisk forsøg i denne sykuls, altså om 4 dage. Det er jeg godt tilfreds med når det ikke kan være anderledes.

nå nu står min nevø og vil have godnathistorie,,man må ji låne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

baby84 skriver:

Hej Tøser

F... lort. Lige  en update. De ringede i morges at vores æg ikke havde overlevet optøningen igen igen og oveni købet havde de glemt at læse journalen så de havde kun taget to op frem for 3 som aftalt. Jeg havde ellers ekstra været inde ved lægen og sagt at det skulle være tre og ringet der ind samme dag som de blev taget op for at sikre at de prøvede at få min to til ÆO. Klinikken undskyldte, men det kan man ikke brug til meget nu når denne syklus er spildt.

Vi var meget frm og tilbage i forhold til om vi skulle tage yderligere 2 op og ligge dem op før med det samme inden vi vidste om de ville dele sig. Klinikken tilbød dette fordi de var flove over deres fejl, men synes ikke det gav mening at bruge 3000 på nogle æg der nok alligevel ikke dur. Tænk at alle de 4 super æg der er blevet taget op nu alle har været dårlige

Planen blev dog nogenlunde idet vi får lov at starte nedregulering til frisk forsøg i denne sykuls, altså om 4 dage. Det er jeg godt tilfreds med når det ikke kan være anderledes.

Sikken en fadæse.  Jeg ville godt nok blive ked og gal. Håber det lykkes for Jer nu alligevel. 

Anmeld

20. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej Tøser

Argg sødeste... ØV ØV ØV!!

Jeg har tænkt på dig rigtig mange gange i dag og håbede sådan for jer, at i ville få en skøn dag og en positiv test om 14 dage.. De s**** fryseæg.. For f**** da!! 

Og hvad pokker er det for en klinik?! Man kan da ikke "glemme" den slags - det er absolut ikke i orden

Jeg håber, at du har det nogenlunde på trods af de dårlige nyheder?!

Det er da helt vildt DEJLIGT, at i allerede er igang med et friskt forsøg om 4 dage Nu SKAL det bare lykkes for jer Jeg hepper i hvert fald

Mange tanker og kram fra Lisbeth

Anmeld

20. august 2011

Kløver

øv hvor noget møj, håber snart det bliver jeres tur

Anmeld

21. august 2011

Putomanen

Øv, hvor er det bare trist at høre! Er rigtig ked af det på jeres vegne! Det er godt nok noget af en bommert fra deres side af. Men jeg håber og  for, at det friske forsøg bliver lykkens gang for jer! Jeg sender jer i hvertfald en masse tanker..

Anmeld

21. august 2011

Nessie

Nej, hvor er det træls.
Håber det lykkes med det friske forsøg

Anmeld

21. august 2011

nielsen80

årh nej søde ikke endnu en dårlig oplevelse med de fryseæg Føler virkelig med jer. Håber sådan, at jeres næste forsøg udmunder i en bebs til jer!!!

Anmeld

21. august 2011

baby84

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sikken en fadæse.  Jeg ville godt nok blive ked og gal. Håber det lykkes for Jer nu alligevel. 

tak for det. Jeg blev også gal og ked af det. Havde bare sådan brug for at dette forsøg blev til noget efter at have brugt 7 mdr på aflyste fryseforsøg

Anmeld

21. august 2011

Mi

Øv øv, men nu skal i så igennem et frisk forsøg, og det skal nok lykkedes for jer også

Anmeld

21. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej Tøser

Øv sådan noget møg!!!!!

Kæmpe krammer!!!!!

Krydser for at den er der i det friske forsøg!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.