Hej Tøser
F... lort. Lige en update. De ringede i morges at vores æg ikke havde overlevet optøningen igen igen og oveni købet havde de glemt at læse journalen så de havde kun taget to op frem for 3 som aftalt. Jeg havde ellers ekstra været inde ved lægen og sagt at det skulle være tre og ringet der ind samme dag som de blev taget op for at sikre at de prøvede at få min to til ÆO. Klinikken undskyldte, men det kan man ikke brug til meget nu når denne syklus er spildt.
Vi var meget frm og tilbage i forhold til om vi skulle tage yderligere 2 op og ligge dem op før med det samme inden vi vidste om de ville dele sig. Klinikken tilbød dette fordi de var flove over deres fejl, men synes ikke det gav mening at bruge 3000 på nogle æg der nok alligevel ikke dur. Tænk at alle de 4 super æg der er blevet taget op nu alle har været dårlige
Planen blev dog nogenlunde idet vi får lov at starte nedregulering til frisk forsøg i denne sykuls, altså om 4 dage. Det er jeg godt tilfreds med når det ikke kan være anderledes.
nå nu står min nevø og vil have godnathistorie,,man må ji låne
Anmeld