hjælp har jeg ikke nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

hilma

husk at der kan gå op til 3-4 timer før mælken er gendannet... har været igennem det samme flere gange efterhånden og min søn er 4 1/2 måned og jeg jo bare bonanza med at tænke ejjj jeg har ikke nok mælk... men hvis du stadig mærker at mælken løber til, så har du jo stadig rigeligt mælk og den tilpasser sig jo hele tiden til dit barns behov 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

hm tja lyder ik af meget, prøv at se om det fortsætter, ellers skulle lidt hvidtøl eller akupunktur sætte gang i mælken. hvor gammel er din søn/datter

han er tolv uger

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

han er tolv uger

tja, prøv at se om det fortsætter, at du ikke kan malke ret meget ud, og ekstra udmalkning ikke sætter det i vejret, så ville jeg prøve at kontakte sp efter weekenden håber da d får det op igen. Var omkring samme tidspunkt mit pludseligt dalede og slet ikke kom igang igen

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

husk at der kan gå op til 3-4 timer før mælken er gendannet... har været igennem det samme flere gange efterhånden og min søn er 4 1/2 måned og jeg jo bare bonanza med at tænke ejjj jeg har ikke nok mælk... men hvis du stadig mærker at mælken løber til, så har du jo stadig rigeligt mælk og den tilpasser sig jo hele tiden til dit barns behov 

ja men der er jo bare når der plejer at komme 130 ml.

men já vil prøve igen inden jeg går i seng. ville gerne kunne amme længe endnu.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

tja, prøv at se om det fortsætter, at du ikke kan malke ret meget ud, og ekstra udmalkning ikke sætter det i vejret, så ville jeg prøve at kontakte sp efter weekenden håber da d får det op igen. Var omkring samme tidspunkt mit pludseligt dalede og slet ikke kom igang igen

ja det vil jeg gøre. Hvis der ikke er kommet mere her om et par timer vil jeg tø lidt op jeg har i fryseren. Fra "dengang" Jeg havde masser. Så kan han da få det indtil vi får noget erstatning.

Anmeld

20. august 2011

hilma

Anonym skriver:

ja men der er jo bare når der plejer at komme 130 ml.

men já vil prøve igen inden jeg går i seng. ville gerne kunne amme længe endnu.

ja, jeg fik jo også nemt op til 200 ml efter 2 timer, men ingen grund til at gå i panik helt endnu, der er håb forude. Altså jeg producerede jo vand til sidst men fik så amningen op at køre igen.. Hud til hud kontakt kan hjælpe meget, at være afslappet i sin hverdag hjælper også(husk at massere dem også) så prøv og tage det helt roligt når du skal prøve at malke ud igen... rigtig meget held og lykke

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

ja, jeg fik jo også nemt op til 200 ml efter 2 timer, men ingen grund til at gå i panik helt endnu, der er håb forude. Altså jeg producerede jo vand til sidst men fik så amningen op at køre igen.. Hud til hud kontakt kan hjælpe meget, at være afslappet i sin hverdag hjælper også(husk at massere dem også) så prøv og tage det helt roligt når du skal prøve at malke ud igen... rigtig meget held og lykke

årh tusind tak.

Anmeld

20. august 2011

hilma

Anonym skriver:

årh tusind tak.

så lidt

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

ja det vil jeg gøre. Hvis der ikke er kommet mere her om et par timer vil jeg tø lidt op jeg har i fryseren. Fra "dengang" Jeg havde masser. Så kan han da få det indtil vi får noget erstatning.

kan jo være du bare lige skal have tid Eller malke ud og lægge til noget oftere for at skrue det lidt i vejret

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

kan jo være du bare lige skal have tid Eller malke ud og lægge til noget oftere for at skrue det lidt i vejret

han har været langt til hver til hveranden time det sidste halvandet døgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.