hjælp har jeg ikke nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Anonym trådstarter

Ammede for en time siden, og ville lige malke en god flaske ud til natten fordi han har haft et meget stort spisebehov de sidste nætter, men kunne kun få 20 ml ud i det hele

Har jeg mon for lidt mælk til min baby, synes der skulle kunne komme mere ud når det er en hel time siden jeg ammede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

AnneBJ

At malke ud er ikke det samme som når barnet sutter. Det kræver øvelse at blive god til at malke ud, så de 20 ml betyder ikke nødvendigvis du ikke har nok.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

At malke ud er ikke det samme som når barnet sutter. Det kræver øvelse at blive god til at malke ud, så de 20 ml betyder ikke nødvendigvis du ikke har nok.

Jamen for et par uger siden kunne jeg pumpe 130 ml ud. Det er derfor det bekymre mig, ved godt barnet tager mere end man selv kan. Og så det at han har været så urolig og spist så ofte. I nat var han vågen hver time.

Anmeld

20. august 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jamen for et par uger siden kunne jeg pumpe 130 ml ud. Det er derfor det bekymre mig, ved godt barnet tager mere end man selv kan. Og så det at han har været så urolig og spist så ofte. I nat var han vågen hver time.

Hvor gammelt er dit barn? Der findes jo appetitspring! Ellers skulle du måske tale med din SP!

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Ammede for en time siden, og ville lige malke en god flaske ud til natten fordi han har haft et meget stort spisebehov de sidste nætter, men kunne kun få 20 ml ud i det hele

Har jeg mon for lidt mælk til min baby, synes der skulle kunne komme mere ud når det er en hel time siden jeg ammede.

hvor lang tid brugte du på at malke de 20 ml ud ?

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Hvor gammelt er dit barn? Der findes jo appetitspring! Ellers skulle du måske tale med din SP!

han er 12 uger.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

hvor lang tid brugte du på at malke de 20 ml ud ?

15 min ca. opgav da der kun kom små dråber. kun en lille tynd stråle i kort øjeblik og så kom der ikke rigtig mere.

Anmeld

20. august 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

han er 12 uger.

Der ligger appetitspring ved 3 måneder bl.a.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Der ligger appetitspring ved 3 måneder bl.a.

hmm ja men så burde produktionen vel gå op, og ikke 110 ml ned.

jeg tænker lidt. hvis den er faldet kan jeg så få den til at stige igen?

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

15 min ca. opgav da der kun kom små dråber. kun en lille tynd stråle i kort øjeblik og så kom der ikke rigtig mere.

hm tja lyder ik af meget, prøv at se om det fortsætter, ellers skulle lidt hvidtøl eller akupunktur sætte gang i mælken. hvor gammel er din søn/datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.