Vores lille Loa (Massiv billedespam, beklager!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Mus84

tine1985 skriver:

Goddag de damer!!

Den 9. juli kl 15.25 fødte jeg vores skønne lille pige, Loa. Hun vejede 3000 g, målte 49 cm og var helt i gennem perfekt!! I dag er hun 6 uger gammel, måler 57 cm, og har i denne uge rundet de 4 kg. Og forresten så er hun stadig heeeelt i gennem perfekt! Og mer' til 

Jeg tænkte at jeg ville smide et par billeder herind, så i kunne få lov at se vores smukke tøs, men det var godt nok svært at vælge, så i får altså en hel skylde 

Der er alt imellem hendes første lur på fars bryst, til det seneste billede fra i går. Håber i kan bære over med mit spam. Er bare dybt forelsket!! 

Ha' en dejlig lørdag derude! Nu vil jeg tage ud og kigge på gay parade 

Hej Tine!!

Sig mig engang har du slet ikke set min besked jeg har sendt til dig??  (Linda fra Ilva) Nu så jeg lige denn tråd som dukkede op..

Hvor er hun bare skøn din lille datter, jeg elsker det billede af hende hvor hun er krøbbet helt sammen på fars mave i sort/hvid... 

Håber i ellers har det godt...

Har du været ude og besøge arbejdet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

tine1985

Mus84 skriver:

Hej Tine!!

Sig mig engang har du slet ikke set min besked jeg har sendt til dig??  (Linda fra Ilva) Nu så jeg lige denn tråd som dukkede op..

Hvor er hun bare skøn din lille datter, jeg elsker det billede af hende hvor hun er krøbbet helt sammen på fars mave i sort/hvid... 

Håber i ellers har det godt...

Har du været ude og besøge arbejdet??

Guuud ja, sorry. Jeg fungerer altså ikke helt optimalt efter Loa har stjålet min opmærksomhed Men vi har det rigtig gost herhjemme. Hvad med jer? I har jo en stor dejlig pige efterhånden Har været et hurtigt smut forbi Ilva, har i også været derude? Håber du nyder din barsel i fulde drag Knus

Anmeld

17. september 2011

tine1985

KittyGirl skriver:

ååååhhh hvor er hun dejlig!!! Ihh man bliver så skruk når man ser sådanne billeder.. det river op i gode minder!!

tak fordi du ville dele billederne

Jamen det er da bare skønt at få lov til at dele vores dejlige billeder med jer herinde

Anmeld

17. september 2011

tine1985

lhn89 skriver:

Hold da op hvor er hun skøn!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.