Vores lille Loa (Massiv billedespam, beklager!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. august 2011

tine1985

Goddag de damer!!

Den 9. juli kl 15.25 fødte jeg vores skønne lille pige, Loa. Hun vejede 3000 g, målte 49 cm og var helt i gennem perfekt!! I dag er hun 6 uger gammel, måler 57 cm, og har i denne uge rundet de 4 kg. Og forresten så er hun stadig heeeelt i gennem perfekt! Og mer' til 

Jeg tænkte at jeg ville smide et par billeder herind, så i kunne få lov at se vores smukke tøs, men det var godt nok svært at vælge, så i får altså en hel skylde 

Der er alt imellem hendes første lur på fars bryst, til det seneste billede fra i går. Håber i kan bære over med mit spam. Er bare dybt forelsket!! 

Ha' en dejlig lørdag derude! Nu vil jeg tage ud og kigge på gay parade 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Bassemor<3

Altså nu ved jeg godt at når folk smider billeder ind og man kommenterer så skriver man jo ikke at børnene er grimme, de er altid "søde" "nuttede" "lækre" osv ! MEN de her billeder er jo bare fantastiske !! hold op hvor er hun bare smuk og fantastisk nuttet ! Stort tillykke med den lille princesse ! 

Anmeld

20. august 2011

B&J

Nååå hvor er hun helt igennem dejlig, og hvor ser hun nuttet ud når hun laver trut mund

Anmeld

20. august 2011

Nessie

Stort tillykke med hende, hvor er hun da bare skøn

Anmeld

20. august 2011

tine1985

gravidemig skriver:

Altså nu ved jeg godt at når folk smider billeder ind og man kommenterer så skriver man jo ikke at børnene er grimme, de er altid "søde" "nuttede" "lækre" osv ! MEN de her billeder er jo bare fantastiske !! hold op hvor er hun bare smuk og fantastisk nuttet ! Stort tillykke med den lille princesse ! 

Tusind tak!!  Vi synes jo også selv at hun er helt fantastisk smuk og dejlig, men det synes man jo nok (heldigvis) altid om sine egne 

Anmeld

20. august 2011

tine1985

B&J skriver:

Nååå hvor er hun helt igennem dejlig, og hvor ser hun nuttet ud når hun laver trut mund

Tak  Er også helt skudt i det lille trutfjæs. Hun laver det næsten hver gang, der er en prut på vej 

Anmeld

20. august 2011

tine1985

Nessie skriver:

Stort tillykke med hende, hvor er hun da bare skøn

Tak

Anmeld

20. august 2011

hende-nanna

Hold da op, hvor er kun kær - og køn! :-)
Og fantastisk smukt navn, hun har fået :-) 

Anmeld

20. august 2011

B&J

tine1985 skriver:

Tak  Er også helt skudt i det lille trutfjæs. Hun laver det næsten hver gang, der er en prut på vej 

Nej er det rigtigt ihhh hvor sødt.. ja når hun laver sådan en trut mund er hun da lige til at mysse hun er godt nok super dejlig

Anmeld

20. august 2011

Nessie

tine1985 skriver:

Ha ha, det gjorde Daniel også
Alle syntes det var så sødt, indtil vi fortalte dem hvad det betød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.