D-dråber vs. ACD-dråber...!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Kløver

Happiness skriver:

Som nogle nok ved døjer Lukas med lidt tarmproblemer. Det gør at han får ondt i maven, da han ophobber luft. Vi går til zoneterapeut, og det ser ud til at virke! (Jaiiii)

MEN han brokker sig stadig over ondt i maven, også selv om han har bøvset, pruttet og hvad han nu skal Jeg har læst at en del babyer får ondt i maven af d-dråberne, da de indeholder kokosolie. Så jeg vil prøve at skifte de dråber ud vi har.

Dog er det ikke lykkedes mig at finde dråber uden kokosolien endnu. Andet end de der ACD dråber. Har dog kunne læse mig til at der er delte meninger omkring dem, da baby ikke må få for meget A vitamin... Min læge anede INTET om dem, og ville ikke tjekke det for mig!? og apotekmanden jeg snakkede med var lige så blank!

Så vil lige høre hvad I er blevet anbefalet i forhold til ACD dråberne! Eller kender I til d-dråber UDEN kokosolie? Jeg kontakter SP på mandag, men der er jo lææææænge til

Camilla, der gerne ser sin søn uden smerte, bare én dag!

vi har fra daniel blev født brugt acd dråberne da han er for tidligt født og har ikke hørt de skulle kunne give for mange vitaminer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

K&S

_-Kathrine-_ skriver:

Villads får ACD, og han er ikke født for tidligt, men fordi han fik ondt i maven af D... Vi fik grønt lys til ACD af sp'en...

Anton fik også ACD-dråber en overgang, fordi han havde meget bøvl med maven - efter råd og vejledning fra SP´en

Anmeld

21. august 2011

Thereseh

Happiness skriver:

Som nogle nok ved døjer Lukas med lidt tarmproblemer. Det gør at han får ondt i maven, da han ophobber luft. Vi går til zoneterapeut, og det ser ud til at virke! (Jaiiii)

MEN han brokker sig stadig over ondt i maven, også selv om han har bøvset, pruttet og hvad han nu skal Jeg har læst at en del babyer får ondt i maven af d-dråberne, da de indeholder kokosolie. Så jeg vil prøve at skifte de dråber ud vi har.

Dog er det ikke lykkedes mig at finde dråber uden kokosolien endnu. Andet end de der ACD dråber. Har dog kunne læse mig til at der er delte meninger omkring dem, da baby ikke må få for meget A vitamin... Min læge anede INTET om dem, og ville ikke tjekke det for mig!? og apotekmanden jeg snakkede med var lige så blank!

Så vil lige høre hvad I er blevet anbefalet i forhold til ACD dråberne! Eller kender I til d-dråber UDEN kokosolie? Jeg kontakter SP på mandag, men der er jo lææææænge til

Camilla, der gerne ser sin søn uden smerte, bare én dag!

Isaac, døjer også med mavebøvl. Jeg bruger derfor D-Pearls, det er små kapsler, som jeg prikker hul på og kommer på en ske med lidt modermælk. D-vitaminet, ligger i olivenolie. 

Læs om det her

Anmeld

22. august 2011

Lærke90

Happiness skriver:

Det må jeg prøve! Mange tak!

Lukas får også movicol dagligt. Vi kan tydelig mærke hvis vi tager det fra ham!!!

Også her.

Freja har fået det siden hun var 6 måneder, så hun har nu fået det i over et år. Vi har så fået trappet en del ned, men det er stadig en nødvendighed.. Rart at høre at man ikke er den eneste som har et barn der bruger movicol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.