Hvornår synes I det er "lovligt" at købe babyudstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Hendemichelle

samantha1986 skriver:

Altså vi er ikke gravide endnu, og har heller ikke prøvet. Men jeg har købt lidt forskelligt hen af vejen. Og da min kusine solgte deres barnevogn for en slik. Så sprang jeg til. Den var stort set ikke brugt. drengen havde kune sovet i den få gange inden for.

Jeg synes det er op til en selv hvornår man vil købe. Jeg går ikke så meget op i hvornår. Og ja jeg ved jo ikke om jeg overhovedet kan blive gravid, men det er altså heller ikke noget jeg spekulere på.

Jeg krydser for jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

samantha1986

Hendemichelle skriver:

Jeg krydser for jer! 

Tak hvor er du sød

Anmeld

19. august 2011

132319

Ikke et sekund før efter misdannelsesscanningen!

Anmeld

19. august 2011

Fenja09

Folk skal købe babyudstyr når de føler for det, men personligt ventede vi indtil jeg var halvvejs.

Jeg købte en lille t-shirt da jeg fandt ud af at jeg var gravid, det var omkring uge 7, men resten købte vi først løbende efter MD scanningen. Nu har jeg 2 uger til termin og vi er stort set færdige - mangler et regnslag til barnevognen, men det når vi nok at købe inden bettefisen skal ud og sove 

/Fenja

Anmeld

22. august 2011

Carl-Emil's mor

Hendemichelle skriver:

En hyggelig lille debat på en kedelig fredag - og overskriften skal selvfølgelig ikke tages helt bogstaveligt, det er jo ikke ligefrem ulovligt at købe når man ikke er gravid 

Jeg tænker bare på at mange kigger en ekstra gang, hvis man køber barnevogn før maven kan ses. I skulle have set ekspedientens øjenbryn forsvinde om i nakken, da jeg sagde jeg havde termin i Marts. Haha.

Har i forresten husket at deltage i min konkurrence på bloggen? Det er nemt at deltage, og der er  ingen skumle bagtanker. I skal bare komme med noget konstruktivt kritik af min blog, så den kan forbedres .

www.babydutten.blogspot.com

Jeg var en af dem der slet ikke kunne vente

Vi shoppede fra da vi gik igang med projektbaby bare små hyggelige ting

Da jeg var , bum bum i 8 uge, må det have været åbnede babysam en ny butik på amager og den barnevogn jeg VILLE have var i 50% derinde og der var 4 af dem så jeg var sku røv ligeglad med at alle folk sagde nej nej nej det må du ikke. Jeg tog derind og stod i kø i flere timer, stod nr 30 i køen og jeg fik en  

Jeg er studerende så jeg har valgt at købe tingene løbende og det var der stor enighed om herhjemme  

Er i uge 20 nu og synes vi har SÅ mange ting og samtidig mangler vi SÅ mange ting

Men det så forskelligt som andre skriver..

I skal gøre det præcis når I føler for det..

Vores behov skyldes nok også at man stort set ikke kan se jeg er gravid, så det er rigtig rart at kunne gå og småhygge med at købe baby ting en gang imellem  

Anmeld

22. august 2011

Fru Aagaard

Vi tog sammen i babysam og bestilte barnevognen, da jeg var i uge 9. Vi kunne få Odder-vognen til 8500 - sparede 3600. Den står bare og venter på os, og har ikke betalt en krone, det skal vi når vi henter den i okt-nov. Er sat til januar.

Jeg er så ligeglad med hvad alle andre synes, vi har købt vugge i uge 8, og bare en masse småting hen af vejen. Synes vi har super meget, og vi mangler meget Min mand og jeg elsker og shoppe babyting og nusse om det. Vi er i fuld sving med værelset også, og jeg i uge 19. Vi skal først til MD på fredag, og derefter vil vi ud og købe alle de ting der skal være farvebestemt efter kønnet, og kan man ikke se det fredag, så skal vi til ekstra scanning i uge 24, også må vi håbe på de kan der.

Jeg ved godt der kan ske meget. Intet er sikkert. Og vi havde aftalt vi ikke måtte købe noget før efter NF. Nu var vi så til to tidlige scanninger, og alt var liv og glade dage. Vi kunne ikke lade være, og lod os rive med og NØD det

Går som i lyster, og synes der er det rigtige for Jer..

Anmeld

22. august 2011

norenberg

de to første gange har jeg købt efter uge 25, og her sidste gang købte vi først barnevogn da den lille var 6 mdr...da han var ekstrem for tidlig født og vi vidste ikke om vi nogen sinde ville få ham hjem i live...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.