Hendemichelle skriver:
En hyggelig lille debat på en kedelig fredag - og overskriften skal selvfølgelig ikke tages helt bogstaveligt, det er jo ikke ligefrem ulovligt at købe når man ikke er gravid 
Jeg tænker bare på at mange kigger en ekstra gang, hvis man køber barnevogn før maven kan ses. I skulle have set ekspedientens øjenbryn forsvinde om i nakken, da jeg sagde jeg havde termin i Marts. Haha.
Har i forresten husket at deltage i min konkurrence på bloggen? Det er nemt at deltage, og der er ingen skumle bagtanker. I skal bare komme med noget konstruktivt kritik af min blog, så den kan forbedres
.
www.babydutten.blogspot.com
Når man vil

Barnevogn kunne jeg dog ikke drømme om at købe så tidligt. Jeg har sagt det før og siger det igen: Stort set alle steder tæller garantiperioden først fra barnevognen har FORLADT butikken, og derfor synes jeg det er lidt ærgerligt at hente barnevognen hjem allerede et halvt år før terminen, for så bruger man et halvt år af garantien, imens barnevognen faktisk bare står der. Så hellere have den garanti, når vognen er i brug

Mange butikker vil gerne opbevare vognen til man har født, fx ønskebørn

Men bortset fra det synes jeg bare når man er klar til det. Vi købte tremmeseng og puslebord allerede i uge 7, fordi vi fik et billigt tilbud om at købe begge dele brugt til i alt 400

Og resten har jeg købt hen af vejen, så jeg ikke stod med det hele her til sidst. Nu har jeg 6 uger til termin, og mangler bare lidt småting..
Anmeld