Ønsket om nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det har vi. Men fik aldrig nogen grund til, at vi havde svært ved det. Havde en del biokemiske graviditeter. IUI hjalp ikke på det desværre , og derfor valgte vi at prøve i IVF. Blev gravid i første forsøg med IVF, men aborterede kort efter.

MEN!!! 3 uger efter aborten stod jeg med en positiv test. Og nu er jeg naturligt gravid med en perfekt, sund, livlig baby i maven, og har termin 30/11. Lykken kan slet ikke beskrives med ord. Men det ved du alt om. 

åh hvor fantastisk, stort tillykke, ja dte er helt fantastisk, blev også meget overrasket over det hele sidste gang... Det sjove er jeg fik kvalme en uge før jeg testede, og troede det var pga jeg havde fået metformin, så fedt de virkdede da som de skulle, i forhold til vægttab, snydt igen, det var vores skønne søn der var skylden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

åh hvor fantastisk, stort tillykke, ja dte er helt fantastisk, blev også meget overrasket over det hele sidste gang... Det sjove er jeg fik kvalme en uge før jeg testede, og troede det var pga jeg havde fået metformin, så fedt de virkdede da som de skulle, i forhold til vægttab, snydt igen, det var vores skønne søn der var skylden

Tusind tak.  JA det er nemlig helt fantastisk. Havde en ide om det ikke var slut. Så sagde til mig selv, at jeg måtte teste så jeg kunne slå det ud af hovedet og komme videre. Troede seriøst den var helt gal da jeg så de to streger. Men næh nej, ingen ønsketænkning, baby på vej til os  Og jeg kan slet ikke vente til at møde det lille væsen!

Er det så til April du har termin? 

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak.  JA det er nemlig helt fantastisk. Havde en ide om det ikke var slut. Så sagde til mig selv, at jeg måtte teste så jeg kunne slå det ud af hovedet og komme videre. Troede seriøst den var helt gal da jeg så de to streger. Men næh nej, ingen ønsketænkning, baby på vej til os  Og jeg kan slet ikke vente til at møde det lille væsen!

Er det så til April du har termin? 

Ja det er, ikke helt sikker på om det er slut, midt eller start april, pga min mens har været så ustabil siden den kom igen efter fødslen, men april bliver det, 1 år og 2½-3 mdr efter vores første Lige før vi skulle gå i privaten og snakke så vi ikke belaster debatten med vores hyggesnak

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja det er, ikke helt sikker på om det er slut, midt eller start april, pga min mens har været så ustabil siden den kom igen efter fødslen, men april bliver det, 1 år og 2½-3 mdr efter vores første Lige før vi skulle gå i privaten og snakke så vi ikke belaster debatten med vores hyggesnak

Du skriver bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.