Ønsket om nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tusind tak, og nej, blev selv overrasket over hvor stor glæden var, og hvor brændende ønsket er om nr 2. nr 1 var ønskebarnet, men nu ved man jo alt det gode man får, så derfor føler man næsten på en måde, at selvom nr 1 altid er specielt at opleve, er ønsket om nr 2 næsten større, hvis det kan være det. Elsker mimn lille guldklump, og ville kun elske at få endnu en guldklup i hjemmet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Tusind tak, sikke det varmede, har slet ikke set det på den måde, jeg rænkte jo bare vi havde så svært ved nr 1, og ved jo mange herinde endnu ikke er velsignet med deres ønskebaby. vi håber meget vi snart får vores ønske opfyldt, og der vil være endnu en lille en, på vej til os

Er glad for min besvarelse gav den ønskede effekt... Har tænk på dig her til morgen.... Og min bror og svigerinde der har kæmpet FEM år for at få lov at adoptere.... Og de har ikke fået dem endnu. Nu ser det ud til at der sker lidt, men det bliver på et hængende hår, ellers skal de igennem hele moletjavsen med godkendelse og gennemgang af personlige oplysninger som familieforhold, helbred, økonomi osv... Jeg er LYKKELIG for at de var 'grådige' da de startede, og blev godkendt til søskendepar med det samme....ellers havde de ikke nået at få to børn....

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Er glad for min besvarelse gav den ønskede effekt... Har tænk på dig her til morgen.... Og min bror og svigerinde der har kæmpet FEM år for at få lov at adoptere.... Og de har ikke fået dem endnu. Nu ser det ud til at der sker lidt, men det bliver på et hængende hår, ellers skal de igennem hele moletjavsen med godkendelse og gennemgang af personlige oplysninger som familieforhold, helbred, økonomi osv... Jeg er LYKKELIG for at de var 'grådige' da de startede, og blev godkendt til søskendepar med det samme....ellers havde de ikke nået at få to børn....

Kan sige så meget jeg fik, positiv overraskelse da jeg stod op, der er dælme gevinst jubiiii

Anmeld

20. august 2011

Sof

Anonym skriver:

Kan sige så meget jeg fik, positiv overraskelse da jeg stod op, der er dælme gevinst jubiiii

Stort tillykke  

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Stort tillykke  

tusind tak

Anmeld

20. august 2011

Anonym skriver:

NÆÆHHH Hvor fantastisk!!! Er det dig der har lavet den anonyme tråd med en pos. test? 

Seeeeee, mirakler kan ske. Også for dig. 

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

NÆÆHHH Hvor fantastisk!!! Er det dig der har lavet den anonyme tråd med en pos. test? 

Seeeeee, mirakler kan ske. Også for dig. 

ja det er

ja var helt uforberedt, tænk der ikke skulle gå længere tid, så ved vi da det hvis vi pludsleig skulle få mod på 3 engang. Men føltes også underligt da det jo nærmest lød på klinikken, da vi var i behandling at jeg ikke kunne blive gravid på egen hånd, og nu er det sket 2 gange, men er da kun dejligt

ja, er allerede lykkelig for mit lille mirakel spir

Anmeld

20. august 2011

Anonym skriver:

ja det er

ja var helt uforberedt, tænk der ikke skulle gå længere tid, så ved vi da det hvis vi pludsleig skulle få mod på 3 engang. Men føltes også underligt da det jo nærmest lød på klinikken, da vi var i behandling at jeg ikke kunne blive gravid på egen hånd, og nu er det sket 2 gange, men er da kun dejligt

ja, er allerede lykkelig for mit lille mirakel spir

Ej men det er da bare HELT fantastisk!!  Det giver også mig håb om flere børn - uden behandling. Tak 

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej men det er da bare HELT fantastisk!!  Det giver også mig håb om flere børn - uden behandling. Tak 

selv tak Har i været i behandling også ? Men ja de nogle gange får man åbenbart lidt håb, som heldigvis, bliver bevist fejl, håber bestemt også det bliver sådan for jer

Anmeld

20. august 2011

selv tak Har i været i behandling også ? Men ja de nogle gange får man åbenbart lidt håb, som heldigvis, bliver bevist fejl, håber bestemt også det bliver sådan for jer

Ja det har vi. Men fik aldrig nogen grund til, at vi havde svært ved det. Havde en del biokemiske graviditeter. IUI hjalp ikke på det desværre , og derfor valgte vi at prøve i IVF. Blev gravid i første forsøg med IVF, men aborterede kort efter.

MEN!!! 3 uger efter aborten stod jeg med en positiv test. Og nu er jeg naturligt gravid med en perfekt, sund, livlig baby i maven, og har termin 30/11. Lykken kan slet ikke beskrives med ord. Men det ved du alt om. 

Det løfter troen når man hører sådan en dejlig historie som Jeres. Igen, stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.