Caroline86! seee her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

bullerbassen

bøgelund skriver:

jeg er lige blevet færdig med et af de billeder, du hjalp med at redigere.

Ej så fint - er det lavet med de store perler ??

Skal det styges ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

bøgelund

bullerbassen skriver:

Ej så fint - er det lavet med de store perler ??

Skal det styges ??

perlerne er samme størrelse som når man laver perlebræt.. de hedder bare photo pearl.. ved ikke om der er forskel..

det skal ikke stryges. man kommer noget klister på (meget besværligt). og så kan det sættes på lærreder, tykke papstykker eller hvad man vil..

jeg købte en startpakke i panduro med 4 perlebrætter, 15000 perler (30 forskellige farver), klisteret, et papstykke samt cd-rommen til at installere programmet for 400 kr..

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

bøgelund skriver:

perlerne er samme størrelse som når man laver perlebræt.. de hedder bare photo pearl.. ved ikke om der er forskel..

det skal ikke stryges. man kommer noget klister på (meget besværligt). og så kan det sættes på lærreder, tykke papstykker eller hvad man vil..

jeg købte en startpakke i panduro med 4 perlebrætter, 15000 perler (30 forskellige farver), klisteret, et papstykke samt cd-rommen til at installere programmet for 400 kr..

Pu ha det lyder som et stort abejde  hvor stort er sådan et billede ? Tar det ikke vildt langt tid ??

Så også bare lige for mig hvordan jeg ville styge billedet totalt fladt ( er en klovn til at stryge perleplader )

Så man kan hænge det op alligevel

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

bullerbassen skriver:

Pu ha det lyder som et stort abejde  hvor stort er sådan et billede ? Tar det ikke vildt langt tid ??

Så også bare lige for mig hvordan jeg ville styge billedet totalt fladt ( er en klovn til at stryge perleplader )

Så man kan hænge det op alligevel

billedet jeg har lagt ind er 30x30 cm.. 3600 perler.. det tager nogle timer ja... men syns det er vildt sjovt at have.. det er i hvertfald anderleder..

hvis du laver billedet 15x15 cm bliver billedet for lille, og man kan ikke så nemt se hvad det forestiller.. 

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

bøgelund skriver:

billedet jeg har lagt ind er 30x30 cm.. 3600 perler.. det tager nogle timer ja... men syns det er vildt sjovt at have.. det er i hvertfald anderleder..

hvis du laver billedet 15x15 cm bliver billedet for lille, og man kan ikke så nemt se hvad det forestiller.. 

Ja det er specialt og anderledes - har ikke set det før..

Flot ....

Anmeld

20. august 2011

lion

bøgelund skriver:

jeg er lige blevet færdig med et af de billeder, du hjalp med at redigere.

Hvor er det super flot

Anmeld

20. august 2011

bøgelund

lion skriver:

Hvor er det super flot

tak for det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.