Caroline86! seee her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

photo pearls, søde

Googler man det, og så får hjælp den vej, eller. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nemesis

hvordan ser det ud når det er strøget??? tænker om farverne ikke bliver lidt mere klare eller??

:-) Sisse

Anmeld

19. august 2011

Caroline86

LouiseVous skriver:

Googler man det, og så får hjælp den vej, eller. Hjælp

det er et program til computeren hvor man så kan lave en skabelon og får at vide hvilke farver der skal være hvor i billedet det kan købes på nettet og i hobby butikker

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

ladydan1 skriver:

hvordan ser det ud når det er strøget??? tænker om farverne ikke bliver lidt mere klare eller??

:-) Sisse

det skal ikke stryges.. man kan sikkert godt, men ikke i følge de her brugsforvirringer.. 

Anmeld

19. august 2011

Frk.S

Hvor er det fint.

Jeg overvejer godt nok også, om det er et projekt jeg skal kaste mig over.

Anmeld

19. august 2011

pussekat

bøgelund skriver:

jeg er lige blevet færdig med et af de billeder, du hjalp med at redigere.

super flot billde og nu vil min mand have jeg skal til at lave billde af han lastbil han her køre i  fordi han lige kik på dig billde

p.s skal sige at det er flot og at i kan det fra ham af

Anmeld

19. august 2011

Nemesis

bøgelund skriver:

det skal ikke stryges.. man kan sikkert godt, men ikke i følge de her brugsforvirringer.. 

okay..hvordan sidder perlerne så sammen?? jeg går ud fra man kan putte det i ramme som et billede eller hænge det op.

Sidder der kun på klisterpapir?

Sisse - lige nu spørgejørgen :-)

Anmeld

19. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

det er et program til computeren hvor man så kan lave en skabelon og får at vide hvilke farver der skal være hvor i billedet det kan købes på nettet og i hobby butikker

googlede det lige og fandt det.. Det tror jeg at jeg vil prøve, det ser jo SÅ fedt ud

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

ladydan1 skriver:

okay..hvordan sidder perlerne så sammen?? jeg går ud fra man kan putte det i ramme som et billede eller hænge det op.

Sidder der kun på klisterpapir?

Sisse - lige nu spørgejørgen :-)

ja det er et klister papir der kommer på, som holder det. og sikke noget rod.. og så har jeg klistret det på noget tykt pap, som jeg så vil finde en ramme til..  

ved ikke hvordan det ville blive, hvis man strøg det.. men man kan jo forsøge sig frem.. 

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

pussekat skriver:

super flot billde og nu vil min mand have jeg skal til at lave billde af han lastbil han her køre i  fordi han lige kik på dig billde

p.s skal sige at det er flot og at i kan det fra ham af

tak for de søde ord.. du må i gang med perlerne også.. det er rigtig hyggeligt, men tidskrævende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.