Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jakob'sMor skriver: Jeg har ikke prøvet at fryse dem - men vil jeg mene du godt kan jeg dypper pinden lige lige i chokoladen inden jeg sætter kuglen på også i med hele kuglen, så lige bank pinden stille mod din hånd så overskydende chokolade drypper af Du skal ikke gør nogen inden du dypper dem, bare sørg for At de er godt kolde inden du dypper dem så ikke tag alle 120 ud af køleren på en gang..
Jeg har ikke prøvet at fryse dem - men vil jeg mene du godt kan jeg dypper pinden lige lige i chokoladen inden jeg sætter kuglen på også i med hele kuglen, så lige bank pinden stille mod din hånd så overskydende chokolade drypper af Du skal ikke gør nogen inden du dypper dem, bare sørg for At de er godt kolde inden du dypper dem så ikke tag alle 120 ud af køleren på en gang..
tak for på mindelsen, uhh bliver spændene når de er færdige o hvad gæsterne syns i morgen om dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
musse1 skriver: ja nu har jeg fået lavet "dejen" til popcakes, men når de er rullet til kugler, sætter i dem så på køl, eller først med pinden ? skal de på køl når de er overtrukket med chokolade? skal bruge dem i morgen eftermiddag skal de serveres kolde eller stue tempratur? håber nogle kan hjælpe
ja nu har jeg fået lavet "dejen" til popcakes, men når de er rullet til kugler, sætter i dem så på køl, eller først med pinden ?
skal de på køl når de er overtrukket med chokolade? skal bruge dem i morgen eftermiddag
skal de serveres kolde eller stue tempratur?
håber nogle kan hjælpe
Jeg plejer at rulle dem til kugler, og så fæstne pindene med lidt smeltet chokolade inden de kommer ind på køl. Så overtrækker jeg dem bagefter, og køler dem igen. Synes det fungerer ret godt.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg plejer at rulle dem til kugler, og så fæstne pindene med lidt smeltet chokolade inden de kommer ind på køl. Så overtrækker jeg dem bagefter, og køler dem igen. Synes det fungerer ret godt.
okay, rart og lige hører lidt hvordan i plejer at gøre, så man lige kan se hen af vejen, hvad der er bedst for en selv
musse1 skriver: tak for på mindelsen, uhh bliver spændene når de er færdige o hvad gæsterne syns i morgen om dem.
Jakob'sMor skriver: Ja, bliver spændende sæt endelig billeder ind
Ja, bliver spændende sæt endelig billeder ind
det skal jeg gøre, selv om de kun bliver pyntet med krymmel . men har da ikke over vejet, hvordan de skal stå op hmm
musse1 skriver: det skal jeg gøre, selv om de kun bliver pyntet med krymmel . men har da ikke over vejet, hvordan de skal stå op hmm
Jakob'sMor skriver: Mine var også "bare" pyntet med krymmel jeg stak mine i en flamingo blok. Måske oacis (staves) det til blomster kan bruges Her er mine https://www.baby.dk/debat/118399pi1/andre/popcakes- .aspx
Mine var også "bare" pyntet med krymmel jeg stak mine i en flamingo blok. Måske oacis (staves) det til blomster kan bruges Her er mine https://www.baby.dk/debat/118399pi1/andre/popcakes- .aspx
hold da op de er godt nok flotte, nu har jeg bare købt mørk chokolade så sådan bliver det denne gang, men er da lidt nys hvor du har købt alle de farver chokolade? har jeg nemlig aldrig set.
flimingo ville være smart, men har jo slet ikke plads i køleskabet til alt det
musse1 skriver: hold da op de er godt nok flotte, nu har jeg bare købt mørk chokolade så sådan bliver det denne gang, men er da lidt nys hvor du har købt alle de farver chokolade? har jeg nemlig aldrig set. flimingo ville være smart, men har jo slet ikke plads i køleskabet til alt det
Jakob'sMor skriver: Mange tak jeg har købt det hos specialkøbmanden - men har læst at man også kan købe hvid chokolade også farve det Brunt blive også godt Får helt lyst til at gå i gang med nogle - men det er bare et kæmpe arbejde Jeg måtte også klemme alt det andet godt sammen - de fyldte en hel hylde
Mange tak jeg har købt det hos specialkøbmanden - men har læst at man også kan købe hvid chokolade også farve det Brunt blive også godt Får helt lyst til at gå i gang med nogle - men det er bare et kæmpe arbejde Jeg måtte også klemme alt det andet godt sammen - de fyldte en hel hylde
ja de to lagkager der endelig også skulle ha været lavet i dag, må da viste til i morgen hehe..
okay ej det farvede chokolade må jeg da vist købe næste gang, er da meget smartere, øvøv at jeg ikke lige havde set det noget før, så jeg kunne ha købt det..
ja det er noget af et arbejde, men også hyggeligt eller det for ejg at se om det er, når chokoladen skal på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128