jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Caroline86

MoarHvidovre skriver:

Det var det første jeg tænkte, da jeg så billeder - hold da op hun ligner sin mor

taaark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Bom

Hvor er hun bare blevet stor, en rigtig dejlige "lille" en...

Hvad har hun lavet på det første billedet?? Har hun ikke sommerfugle plaster under øjet??

Anmeld

19. august 2011

<3

Caroline86 skriver:

ja, du har ret, søde! Der er vist "lidt" af os begge to

Helt bestemt smukke - der er ingen tvivl om hvem hun hører til

Anmeld

19. august 2011

Caroline86

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvor er hun bare blevet stor, en rigtig dejlige "lille" en...

Hvad har hun lavet på det første billedet?? Har hun ikke sommerfugle plaster under øjet??

det er en ret "vild" historie...

Oppe i sommerhuset har vi et sofabord i træ med sådan nogle helt runde kanter (ganske ufarligt)...

På bordet ligger der nogle anders and blade og Laura skvatter så over noget legetøj på gulvet, får et papercut fra anders and bladet og rammer bordkanten.

Det bliver jo et helt fint snit, men slaget fra bordet får det til at hæve op og så springer såret op og det bløder en del..

Så afsted til skadestuen med os for at sikre det ikke skulle syes... Det skulle det ikke, for de mente det fint ville trække sig sammen hvis bare plastrene kom på...

Hun fik en kæmpe forbinding på og så havde hun så de her steristrips på til sidst for at være på den sikre side...

Lang besværlig historie, men håber den gav mening

Anmeld

19. august 2011

serinasmor

her er pral da heldigvis tilladt ... hvis ikke her hvor så ??

hun ser jo fantastisk ud ... hvordan gik det egentlig ... fik i nogensinde meldt hende ind i et modelbureau??

og så er jeg vildt nysgerrig

hvilke ord kan hun

Anmeld

19. august 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

her er pral da heldigvis tilladt ... hvis ikke her hvor så ??

hun ser jo fantastisk ud ... hvordan gik det egentlig ... fik i nogensinde meldt hende ind i et modelbureau??

og så er jeg vildt nysgerrig

hvilke ord kan hun

nej, jeg droppede tanken igen... Jeg kunne ikke helt finde ud af om det var rigtigt for os at gøre, jo (det var jo fordi der var så mange der sagde at vi burde gøre det), men jo mere jeg mærkede efter jo mindre rigtigt føltes det Så hvis hun selv vil når hun bliver ældre kan vi tage den til den tid

uha, jamen hun kan mange ord... hun har lige lært at svare hvad hun hedder "Lau-e"

Så siger hun ja tak og nej tak, en masse dyrelyde, hej, tak,selv tak, vand, mad, igen, mere, min, alle de der øj, naj, osv lyde ja.. hun snakker fra hun vågner til hun falder i søvn igen

Anmeld

19. august 2011

serinasmor

Caroline86 skriver:

nej, jeg droppede tanken igen... Jeg kunne ikke helt finde ud af om det var rigtigt for os at gøre, jo (det var jo fordi der var så mange der sagde at vi burde gøre det), men jo mere jeg mærkede efter jo mindre rigtigt føltes det Så hvis hun selv vil når hun bliver ældre kan vi tage den til den tid

uha, jamen hun kan mange ord... hun har lige lært at svare hvad hun hedder "Lau-e"

Så siger hun ja tak og nej tak, en masse dyrelyde, hej, tak,selv tak, vand, mad, igen, mere, min, alle de der øj, naj, osv lyde ja.. hun snakker fra hun vågner til hun falder i søvn igen

hun er da helt vildt dygtig og lidt/noget/en del foran serina serina kan de samme ord (mere eller mindre) men er jo så også 1½ mdr ældre

Anmeld

19. august 2011

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

ja altså.. for 1½ år siden!

I dag fylder Laura 18 mdr.. WOW tiden er gået stærkt

Hun er fantastisk lille menneske! Klarer sig fremragende og får ros alle steder vi kommer (stoooolt mor )

Hun er stadig madglad og elsker spænding, fart og eventyr! Hun er absolut ikke et barn der bedst kan lide at sidde stille hun vil helst ud og klatre i træer eller spille fodbold el. lign (gad vide hvor hun har det fra!? )

Sprogligt er hun også langt fremme og hun er god til at kommunikere med de ord hun kan så andre forstår hende.

For at det hele ikke skal blive pral, blær osv må jeg nok erkende at hun er ved at være en MEGET stædig lille dame! Vi forsøger at hjælpe hende på vej med gode redskaber så hun lærer at bruge sin stædighed på den gode måde i stedet for på den dårlige

Og I skal da have billeder

Hun er en lille krølfis Hun har været slemt plaget af myggestik her i sommer (hvis I undrer Jer over de røde pletter )

nå.. SPAM!!!!

smuk smuk smuk er lige hvad hun er!! 

Og jeg må være enig med frøkenJ, hun ligner dig .

Anmeld

19. august 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

hun er da helt vildt dygtig og lidt/noget/en del foran serina serina kan de samme ord (mere eller mindre) men er jo så også 1½ mdr ældre

Laura har faktisk altid været ret langt fremme, både sprogligt og motorisk men det var både Daniel og jeg også, så mon ikke det er derfor? Hun har taget et stort ryk sprogligt her i sommeren, men der har hun også været meget sammen med os jo, så det hjælper nok på det

Anmeld

19. august 2011

Caroline86

FrkLarsen skriver:

smuk smuk smuk er lige hvad hun er!! 

Og jeg må være enig med frøkenJ, hun ligner dig .

årh, tak, søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.