Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja altså.. for 1½ år siden!
I dag fylder Laura 18 mdr.. WOW tiden er gået stærkt
Hun er fantastisk lille menneske! Klarer sig fremragende og får ros alle steder vi kommer (stoooolt mor )
Hun er stadig madglad og elsker spænding, fart og eventyr! Hun er absolut ikke et barn der bedst kan lide at sidde stille hun vil helst ud og klatre i træer eller spille fodbold el. lign (gad vide hvor hun har det fra!? )
Sprogligt er hun også langt fremme og hun er god til at kommunikere med de ord hun kan så andre forstår hende.
For at det hele ikke skal blive pral, blær osv må jeg nok erkende at hun er ved at være en MEGET stædig lille dame! Vi forsøger at hjælpe hende på vej med gode redskaber så hun lærer at bruge sin stædighed på den gode måde i stedet for på den dårlige
Og I skal da have billeder
Hun er en lille krølfis Hun har været slemt plaget af myggestik her i sommer (hvis I undrer Jer over de røde pletter )
nå.. SPAM!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sød pige
Frøken J. skriver: Hun er SÅ sød! Synes hun ligner dig helt vildt Blev et øjeblik forskrækket over overskriften. Tænkte lige: "WHAT!???? DET har du fandme skjult godt"
Hun er SÅ sød! Synes hun ligner dig helt vildt Blev et øjeblik forskrækket over overskriften. Tænkte lige: "WHAT!???? DET har du fandme skjult godt"
hæh håbede at det ville resultere i lidt "what!!??"-effekt
Sjovt du siger hun ligner mig ALLE siger at hun ligner sin far og jeg vil så gerne at hun ligner mig så TAAAK
Caroline86 skriver: ja altså.. for 1½ år siden! I dag fylder Laura 18 mdr.. WOW tiden er gået stærkt Hun er fantastisk lille menneske! Klarer sig fremragende og får ros alle steder vi kommer (stoooolt mor ) Hun er stadig madglad og elsker spænding, fart og eventyr! Hun er absolut ikke et barn der bedst kan lide at sidde stille hun vil helst ud og klatre i træer eller spille fodbold el. lign (gad vide hvor hun har det fra!? ) Sprogligt er hun også langt fremme og hun er god til at kommunikere med de ord hun kan så andre forstår hende. For at det hele ikke skal blive pral, blær osv må jeg nok erkende at hun er ved at være en MEGET stædig lille dame! Vi forsøger at hjælpe hende på vej med gode redskaber så hun lærer at bruge sin stædighed på den gode måde i stedet for på den dårlige Og I skal da have billeder Hun er en lille krølfis Hun har været slemt plaget af myggestik her i sommer (hvis I undrer Jer over de røde pletter ) nå.. SPAM!!!!
nøj hvor er hun lækker!
præcis en måned ældre end min bassemand og det lyder til hun er mindst lige så stædig som ham
Caroline86 skriver: hæh håbede at det ville resultere i lidt "what!!??"-effekt Sjovt du siger hun ligner mig ALLE siger at hun ligner sin far og jeg vil så gerne at hun ligner mig så TAAAK
Kæft hun er SÅ smuk søde hun er bare blevet SÅ stor smiler... Dejlig billeder
nettemor skriver: nøj hvor er hun lækker! præcis en måned ældre end min bassemand og det lyder til hun er mindst lige så stædig som ham
det er en SKØN størrelse.. der sker bare så meget lige nu, synes jeg
Frøken J. skriver: Synes hun ligner dig meget tydeligt! Så de andre kan bare klappe i. Haha
Synes hun ligner dig meget tydeligt! Så de andre kan bare klappe i. Haha
haha.. det siger jeg til dem for fremtiden
Fru.F.O.N.2011 skriver: Kæft hun er SÅ smuk søde hun er bare blevet SÅ stor smiler... Dejlig billeder
ja, hun er min kæmpe lækkerbebs (som slet ikke er en bebs mere.. snøft)..
tak søde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128