jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.532 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Caroline86

ja altså.. for 1½ år siden!

I dag fylder Laura 18 mdr.. WOW tiden er gået stærkt

Hun er fantastisk lille menneske! Klarer sig fremragende og får ros alle steder vi kommer (stoooolt mor )

Hun er stadig madglad og elsker spænding, fart og eventyr! Hun er absolut ikke et barn der bedst kan lide at sidde stille hun vil helst ud og klatre i træer eller spille fodbold el. lign (gad vide hvor hun har det fra!? )

Sprogligt er hun også langt fremme og hun er god til at kommunikere med de ord hun kan så andre forstår hende.

For at det hele ikke skal blive pral, blær osv må jeg nok erkende at hun er ved at være en MEGET stædig lille dame! Vi forsøger at hjælpe hende på vej med gode redskaber så hun lærer at bruge sin stædighed på den gode måde i stedet for på den dårlige

Og I skal da have billeder

Hun er en lille krølfis Hun har været slemt plaget af myggestik her i sommer (hvis I undrer Jer over de røde pletter )

nå.. SPAM!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Frøken J.

Hun er SÅ sød! Synes hun ligner dig helt vildt Blev et øjeblik forskrækket over overskriften. Tænkte lige: "WHAT!???? DET har du fandme skjult godt"

Anmeld

18. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Sød pige

Anmeld

18. august 2011

Caroline86

Frøken J. skriver:

Hun er SÅ sød! Synes hun ligner dig helt vildt Blev et øjeblik forskrækket over overskriften. Tænkte lige: "WHAT!???? DET har du fandme skjult godt"

hæh håbede at det ville resultere i lidt "what!!??"-effekt

Sjovt du siger hun ligner mig ALLE siger at hun ligner sin far og jeg vil så gerne at hun ligner mig så TAAAK

Anmeld

18. august 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

ja altså.. for 1½ år siden!

I dag fylder Laura 18 mdr.. WOW tiden er gået stærkt

Hun er fantastisk lille menneske! Klarer sig fremragende og får ros alle steder vi kommer (stoooolt mor )

Hun er stadig madglad og elsker spænding, fart og eventyr! Hun er absolut ikke et barn der bedst kan lide at sidde stille hun vil helst ud og klatre i træer eller spille fodbold el. lign (gad vide hvor hun har det fra!? )

Sprogligt er hun også langt fremme og hun er god til at kommunikere med de ord hun kan så andre forstår hende.

For at det hele ikke skal blive pral, blær osv må jeg nok erkende at hun er ved at være en MEGET stædig lille dame! Vi forsøger at hjælpe hende på vej med gode redskaber så hun lærer at bruge sin stædighed på den gode måde i stedet for på den dårlige

Og I skal da have billeder

Hun er en lille krølfis Hun har været slemt plaget af myggestik her i sommer (hvis I undrer Jer over de røde pletter )

nå.. SPAM!!!!

nøj hvor er hun lækker!

præcis en måned ældre end min bassemand og det lyder til hun er mindst lige så stædig som ham

Anmeld

18. august 2011

Frøken J.

Caroline86 skriver:

hæh håbede at det ville resultere i lidt "what!!??"-effekt

Sjovt du siger hun ligner mig ALLE siger at hun ligner sin far og jeg vil så gerne at hun ligner mig så TAAAK

Synes hun ligner dig meget tydeligt! Så de andre kan bare klappe i. Haha

Anmeld

18. august 2011

Dansker I Holland

Kæft hun er SÅ smuk søde hun er bare blevet SÅ stor smiler... Dejlig billeder

Anmeld

18. august 2011

Caroline86

nettemor skriver:

nøj hvor er hun lækker!

præcis en måned ældre end min bassemand og det lyder til hun er mindst lige så stædig som ham

det er en SKØN størrelse.. der sker bare så meget lige nu, synes jeg

Anmeld

18. august 2011

Caroline86

Frøken J. skriver:

Synes hun ligner dig meget tydeligt! Så de andre kan bare klappe i. Haha

haha.. det siger jeg til dem for fremtiden

Anmeld

18. august 2011

Caroline86

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Kæft hun er SÅ smuk søde hun er bare blevet SÅ stor smiler... Dejlig billeder

ja, hun er min kæmpe lækkerbebs (som slet ikke er en bebs mere.. snøft)..

tak søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.