Barnedåb på en lørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

KarinaIda

Camulla skriver:

Hej med jer

Jeg vil bare høre: kan man holde barnedåb på en lørdag? Altså selve dåben i kirken, er den åben for barnedåb på en lørdag??

Vil så gerne holde dåb på min farmors fødselsdag, hun døde sidste år og betød alt for mig og vil bare gerne holde dåben på hendes dag d. 2. juni hvilket altså er en lørdag... Håber det kan lade sig gøre

Og håber nogle ved noget så jeg kan få svar

enkelte lørdage på hele året er der åbent for dåb om lørdagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Jakob'sMor

Camulla skriver:

Hej med jer

Jeg vil bare høre: kan man holde barnedåb på en lørdag? Altså selve dåben i kirken, er den åben for barnedåb på en lørdag??

Vil så gerne holde dåb på min farmors fødselsdag, hun døde sidste år og betød alt for mig og vil bare gerne holde dåben på hendes dag d. 2. juni hvilket altså er en lørdag... Håber det kan lade sig gøre

Vi holdte Jakob's dåb lørdag d 9 spil i år. Som sådan er kirken ikke åben for dåb, men jeg spurgte bare, han skulle lige undersøge med præsten - som heldigvis sagde ja

Anmeld

18. august 2011

Laura.

Camulla skriver:

Hej med jer

Det kan du sagtens.. Vi holder også lillepigens dåb på en lørdag.

Anmeld

18. august 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

vær forberedt på at de måske siger nej, da 2. juni jo er i  bryllupssæsonen. Men det er da forsøget værd.

Anmeld

18. august 2011

Thereseh

Camulla skriver:

Hej med jer

Vi skal holde vores, lørdag den 19. november, så ja  Det kommer helt an på om den kirke man hører til, plejer at afholde dåb om lørdagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.