Stegeskorper? Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

Hvordan er det så lige med det? Knægten er 1 år snart og kan vel godt spise STEGTE deller? Eller.. skal jeg stadig pille indmaden ud til ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvordan er det så lige med det? Knægten er 1 år snart og kan vel godt spise STEGTE deller? Eller.. skal jeg stadig pille indmaden ud til ham??

Hvis han kan, må han godt.. Det var nok mere i starten da de var små og lige begyndt på alm mad.

Når babyer er 9 mdr kan de jo som regel følge en alm kost.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Hvis han kan, må han godt.. Det var nok mere i starten da de var små og lige begyndt på alm mad.

Når babyer er 9 mdr kan de jo som regel følge en alm kost.

Ja, men der er vel stadig ting de ikke må få?

Anmeld

18. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, men der er vel stadig ting de ikke må få?

Såsom??? en smøg  fnis... Nej det tror jeg ikke hvis din baby er næsten et år.

Der er nok ting de ikke skal stop fodres med, men tror ikke længere der er ting de ikke må få

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Såsom??? en smøg  fnis... Nej det tror jeg ikke hvis din baby er næsten et år.

Der er nok ting de ikke skal stop fodres med, men tror ikke længere der er ting de ikke må få

Hm, hytteost, ymer, kernerugbrød, A38? ...

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Let/minimælk..?

Anmeld

18. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej..stik du ham bare en hånddelle

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hmm, altså her spiser hun alt det... Og er jeg løbet tør for babymælk for hun en slurk minimælk, hun får nemlig jernpulver, så jeg dækker hende godt ind fordi hun er en minispiser.

Dog siger de at letmælk er fra et år.

Anmeld

18. august 2011

Mikkel's mor <3

min sp har sagt at var 6 mdr må de stort set spise alt, hn sagde også at så var chancen for at de blev kræsne mindre...
 vores søn på 8 mdr. spiser det samme som os.
så giv du ham bare en delle

Anmeld

18. august 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hjælp mig lige her.....hvorfor må de ikke få det??

Her spiser mit barn (netop fyldt 1 år) alt, jeg passer på med salt, men ellers er hun altædende og vil helst, at det ikke er skåret ud i for små baby-bidder, da det ellers ikke er så sjovt at sidde og gnave af. Hun eeelsker at sidde og gnave i en frikadelle og spiser gerne almindelig kerne-"voksen"-rugbrød til, vi er slemme til at spise solsikkerugbrød, så kernerne er bløde, og det ryger ned som alt andet. Hun kan sagtens spise yoghurt til morgenmad (får dog oftest havregrød) og drikker gerne sødmælk eller al anden mælk efter udbud.

Jeg tænker i hvert fald ikke længere over at servere specialmad til hende (jo, vi spiser flere ærter og majs nu, fordi hun synes, det er sjov mad at spise) - gad vide, om jeg gør noget forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.