Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ChipChap skriver: har du billeder evt
har du billeder evt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Ja på mit camera, skriver fra min iPhone lige nu, og er næsten på vej ud af døren, skal til frisør.. Så hvis du kan vente til senere, vil jeg gerne ligge et ind..
Ja på mit camera, skriver fra min iPhone lige nu, og er næsten på vej ud af døren, skal til frisør.. Så hvis du kan vente til senere, vil jeg gerne ligge et ind..
Ja , god tur
Vores datter fik det, da hun var 9 mdr., så måske?!!!
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Min datter har lige haft nogle magen til, og lægen mente ikke det var skoldkopper men derimod myggestik.. Og ganske rigtig de blev aldrig til blærer, men forsvandt bare istedet.. Så hvis han ikke har feber eller virker generet af dem, ville jeg se tiden an..
Min datter har lige haft nogle magen til, og lægen mente ikke det var skoldkopper men derimod myggestik.. Og ganske rigtig de blev aldrig til blærer, men forsvandt bare istedet.. Så hvis han ikke har feber eller virker generet af dem, ville jeg se tiden an..
hmmm tror du har ret, der er ikke kommet flere ... men hvad mente din læge der havde bidt ?
hov det har du jo skrevet, myg! Sorry
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128