Skoldkopper 6 måneder, allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.475 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2011

ChipChap

Røde prikker , ingen blære (eller hvad det kaldes) - men er det ikke skoldkopper.
Han har dog ikke feber, men vi opdagede det her kl 6.30 da lillemand vågnede.

Skal jeg bare lade det gå sin gang eller skal man kontakte lære, tænker bare hun kan jo ikke gøre så meget????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Koen.

har du evt et billede man kunne se

Men ja, lægen kan ikke gøre så meget, men bliver det til væskefyldte knopper, ville jeg lige kontakte lægen og blive tjekket

Anmeld

18. august 2011

norenberg

min søn var kun en måned og lægerne gjorde ingenting...så hvis det er skoldkopper skal du bare være glad for at så er det overstået....havde 3 unger med skoldkopper og høj feber samtidig....med flere hundrede blære som også gik betændelse i men så har de heldigvis haft dem...

Anmeld

18. august 2011

ChipChap

Han er umulig at tage billeder af da han vender hovedet konstant der er lige kommet 3 små på hans hånd

Vores kamera er ikke det bedste da det er old gammel derfor den dårlig kvalitet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2011

Bom

ChipChap skriver:

Han er umulig at tage billeder af da han vender hovedet konstant der er lige kommet 3 små på hans hånd

Vores kamera er ikke det bedste da det er old gammel derfor den dårlig kvalitet

Min datter har lige haft nogle magen til, og lægen mente ikke det var skoldkopper men derimod myggestik.. Og ganske rigtig de blev aldrig til blærer, men forsvandt bare istedet.. Så hvis han ikke har feber eller virker generet af dem, ville jeg se tiden an..

Anmeld

18. august 2011

henh01

hvis det er skoldkopper kan du allerede inden for få timer se at der er kommet flere og så skal der også være kommet blærer på der.

Anmeld

18. august 2011

ChipChap

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Min datter har lige haft nogle magen til, og lægen mente ikke det var skoldkopper men derimod myggestik.. Og ganske rigtig de blev aldrig til blærer, men forsvandt bare istedet.. Så hvis han ikke har feber eller virker generet af dem, ville jeg se tiden an..

har du billeder evt

Anmeld

18. august 2011

ChipChap

henh01 skriver:

hvis det er skoldkopper kan du allerede inden for få timer se at der er kommet flere og så skal der også være kommet blærer på der.

SKAL der komme blære ?

Anmeld

18. august 2011

henh01

ChipChap skriver:

SKAL der komme blære ?

Ja...

Anmeld

18. august 2011

ChipChap

henh01 skriver:

Ja...

oki må se hvad der sker, 9.30 er det 3 timer siden jeg opdagede det efter han stod op han havde det nemlig ikk i nat kl 04

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.