Jeg har syet smækbukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

De er vildt flotte Mette. Det er noget af et sy talent du ahr dig.

Tak.
Det er et jeg har udviklet siden jeg fik Emilie, hun er så tynd hun ikke kan holde almindelig bukser oppe, så jeg måtte jo finde på et alternativ, og heldigvis går det jo meget godt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Malli

Mette. skriver:

Jeg syer gerne til interesserede. De er i tynd blød denim, så meget lækre i kvaliteten, men til de kolde dage, skal de nok bruges med et par strømpebukser under.

Foret kan syes i alle farver og mønstre efter ønsker og kan også bare laves i denimstoffet.

Hvilket stof har du man kan vælge mellem til inderstof? 

Jeg skal nok have dem i en str 92, da min datter snart bliver 2 år! Hvad vil de lægge på i pris? 

Anmeld

17. august 2011

Mille83

Mette. skriver:

Hm, Emilie er jo også godt 15 måneder og dem jeg har syet her er str. 80 og passer hende rigtig fint, plus der er lidt ekstra i benlængden. HUn er 77 cm høj, cirka. Så tror du det er den størrelse der vil passe?

Jeg kan sy dem til 140 kr., for en str 80.

Super - men er lige nød til og tænke over det, må lige have kigget på hvad hun har af tøj 

Anmeld

17. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Tak.
Det er et jeg har udviklet siden jeg fik Emilie, hun er så tynd hun ikke kan holde almindelig bukser oppe, så jeg måtte jo finde på et alternativ, og heldigvis går det jo meget godt.  

Jah det må man da så sandelig sige at det gør.

Anmeld

17. august 2011

emsaroto

DE er fandme seje! Super godt gået!
Hvor sejt man!

Dem er jeg sgu helt vild med hehe 

Anmeld

18. august 2011

Maja_4000

De er bare såå fine
Hvilket mønster har du brugt ? :b

Anmeld

19. august 2011

Mette.

Malli skriver:

Hvilket stof har du man kan vælge mellem til inderstof? 

Jeg skal nok have dem i en str 92, da min datter snart bliver 2 år! Hvad vil de lægge på i pris? 

Undskyld mit sene svar, jeg har lige haft en eksamen som skulle overstås

Jamen du kan faktisk vælge mellem at det jeg har, i den her tråd:

https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx kommer der som nogle af billederne til sidst en masse stof i prikker og blomster og tern, jeg vil anbefale noget af det, så mønstret er lidt ens og ikke for stort. Men hensyn til prisen vil de komme til at koste 160 kr., plus porto for en str. 92. Skriv mig en besked hvis du fortsat er interesseret.

Anmeld

19. august 2011

Mette.

emsaroto skriver:

DE er fandme seje! Super godt gået!
Hvor sejt man!

Dem er jeg sgu helt vild med hehe 

Tusind tak.

Anmeld

19. august 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

De er bare såå fine
Hvilket mønster har du brugt ? :b

Tusind tak.

Jeg har brugt mønstret fra minikrea på smækbukser også har jeg lavet lidt om der hvor jeg synes de ikke var som jeg ønskede. 

Anmeld

19. august 2011

Sofia

De er virkelige bare så lækre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.