Jeg har syet smækbukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Mette.

Jeg bliver nød til lige at vise mit seneste syprojekt frem - nye smækbukser til Emilie.

Det er faderens yndlings tøj til hende, så de faldt bestemt i god jord også elsker jeg at de kan matche alle de fine body'er med sjove print og tryk man kan købe. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

B&J

ihhhh hvor er de bare super søde

Anmeld

17. august 2011

Malli

Hvor er de flotte, og super tænkt at de skal kunne matche alverdens bodyer. Lige noget for mig, syr du dem også med henblik på salg? 

Anmeld

17. august 2011

Mille83

Mette. skriver:

Jeg bliver nød til lige at vise mit seneste syprojekt frem - nye smækbukser til Emilie.

Det er faderens yndlings tøj til hende, så de faldt bestemt i god jord også elsker jeg at de kan matche alle de fine body'er med sjove print og tryk man kan købe. 

Nøj de er fine, kan man også bestille dem ved dig...Hehe

Anmeld

17. august 2011

Mette.

Malli skriver:

Hvor er de flotte, og super tænkt at de skal kunne matche alverdens bodyer. Lige noget for mig, syr du dem også med henblik på salg? 

Jeg syer gerne til interesserede. De er i tynd blød denim, så meget lækre i kvaliteten, men til de kolde dage, skal de nok bruges med et par strømpebukser under.

Foret kan syes i alle farver og mønstre efter ønsker og kan også bare laves i denimstoffet.

Anmeld

17. august 2011

Mette.

B&J skriver:

ihhhh hvor er de bare super søde

Tusind tak. 

Anmeld

17. august 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Nøj de er fine, kan man også bestille dem ved dig...Hehe

Tak  Jeg kan sagtens sy et par til jer

Anmeld

17. august 2011

Mille83

Mette. skriver:

Tak  Jeg kan sagtens sy et par til jer

Jamen hvad skal de koste? Vores datter er 15 mdr nu, men en lille en jo...Burde egentlig ikke købe mere tøj, men må lige høre hvad de skal koste, hehe. Bare i alm Denim med mønstre indvendigt (du bestemmer mønstret) 

Anmeld

17. august 2011

Mette.

Mille83 skriver:

Jamen hvad skal de koste? Vores datter er 15 mdr nu, men en lille en jo...Burde egentlig ikke købe mere tøj, men må lige høre hvad de skal koste, hehe. Bare i alm Denim med mønstre indvendigt (du bestemmer mønstret) 

Hm, Emilie er jo også godt 15 måneder og dem jeg har syet her er str. 80 og passer hende rigtig fint, plus der er lidt ekstra i benlængden. HUn er 77 cm høj, cirka. Så tror du det er den størrelse der vil passe?

Jeg kan sy dem til 140 kr., for en str 80.

Anmeld

17. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

De er vildt flotte Mette. Det er noget af et sy talent du ahr dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.