Dp - er bare ulykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa

Der er også den mulighed at du kan gå på forældreorlov hvor du passer eget barn hjemme, dette giver dig dog kun 6200 kr om mdr, men med lidt boligsikring og den besparelse der er ift VS så kan det måske løbe rundt?

Desværre, jeg er netop startet på studie, men min mor har hende tiæ dagligt hun trænger bare til at komme ud blandt andre børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Desværre, jeg er netop startet på studie, men min mor har hende tiæ dagligt hun trænger bare til at komme ud blandt andre børn!

hvis din mor er interesseret i det kan hun får det tilskud fra kommunen på de 6200 kr?

Mht at komme ud blandt andre børn så er der næsten gratis legestuer hvor man frit kan deltage.

Anmeld

26. august 2011

henh01

AmalieMarie skriver:

Øv bøv- København!

Held og lykke med at finde et godt alternativ!

hvor henne i kbh, kunne måske være aktuelt for min veninde

Anmeld

26. august 2011

Tranebaer

henh01 skriver:

hvor henne i kbh, kunne måske være aktuelt for min veninde

Dragør, Amager.

Men tager til centrum næsten hver dag alligevel. Så alt der er Københavns Kommune eller lige i omegn er super!

Anmeld

26. august 2011

henh01

AmalieMarie skriver:

Dragør, Amager.

Men tager til centrum næsten hver dag alligevel. Så alt der er Københavns Kommune eller lige i omegn er super!

hun bor i solrød så det er nok for langt

Anmeld

26. august 2011

Tranebaer

henh01 skriver:

hun bor i solrød så det er nok for langt

Ja, ærgeligt - held og lykke med at finde en tættere på

Anmeld

26. august 2011

Miss T

Altså først og fremmest såvidt jeg er orienteret må hun IKKE ryge inde! Min mor er dagpleje og det må man altså ikke.

Der er vel en grund til at man besøger dem, for at vide om der er kemi? og det var der ikke, så kan du ikke ringe til dagplejekontoret mandag og sige, at det bare er helt i skoven? Det vil jeg da mene (håbe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.