Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Det er gode tegn - bare vent og se
Det er gode tegn - bare vent og se
Håber så inderligt at du har ret søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
Dejligt update
alt hvad jeg kan for ægget i mavsen
Lisbeth1985 skriver:
Tak sødeHusk vores aftale
Sof skriver: Dejligt update alt hvad jeg kan for ægget i mavsen
Tusinde tak søde
Det lyder helt fantastisk! Vi krydser
Kruse90 skriver: Tak sødeHusk vores aftale
Den glemmer jeg skam ikke
Årrrrh hepper så meget på jer.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det lyder helt fantastisk! Vi krydser
tusinde tak sødeDet kan du tro at vi gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128