Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrs X skriver: Xx!!
Xx!!
Tusinde tak
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Nu er jeg blevet ruger til et fantastisk 8 cellet amukt smukt ægDet er fantastisk, nu skal det bare blive der og vokse sig stor og stærk.Vi fik jo taget 7 æg ud og 5 var blevet befrugtet og blevet helt perfekte 8 cellet æg alle sammenICSI kort forsøg virker tilsydenladende bedre på os en ICSI langÆggene var i hvertfald af bedre kvalitet.SÅ 1 i min mave og 4 stk i fryserenVi hepper noget så frygteligt denne gang, har en god mavefornemmelse denne gangVille ønske jeg kunne ligge her på sofaen i de to uger, men har ''desværre'' en skole jeg skal passe fra i morgen tidlig af.Vi har testdag(blodprøve) den 31/8 Kram en glad Carina
NU må det altså være din tur!!!
Fantastisk.
Jeg alt hvad jeg kan.
herfra
Glæder mig til at høre den 31
Jeg har også en god fornemmelse
Kom så baby !!!!
alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128