Natflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Jeg synes altså at det er tidligt, men hver sin mening jo 

Flot at det allerede er halveret  .

Kørt på 150ml i en uges tid og så trap ned til mindste portionen som står bag på NAN pakken 

Ellers synes jeg at i skal følge jeres søns signaler, det er jo jer der er forældrene 

Jeg synes også at jeg har læst flere steder at børn i den alder ikke har brug for en flaske om natten mere. Eller er jeg helt gal på den der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg synes også at jeg har læst flere steder at børn i den alder ikke har brug for en flaske om natten mere. Eller er jeg helt gal på den der?

Det kan da godt være der må jeg melde pas 

Jeg tror mere at det er trykhedsfornemmelsen af flasken de har behov for end selve indholdet.  

Følg jeres søns signaler, så han ikke flipper fuldstændig ud på jer 

Anmeld

17. august 2011

Loa

Anonym skriver:

Det generer os helt vildt at skulle give ham flaske kl. 0400 for vi står op kl. 0600. En kold tyrker er en mulighed, men hvor længe gik der før jeres accepterede at hun intet fik?

Hvis det generer søvnen ville jeg helt klart vænne ham af med det.....

Faktisk brokkede hun sig kun rigtig meget og længe første nat (og hun er ellers meget hysterisk) Så vi havde forventet noget længere.
Men nu vågner hun selvfølgelig stadig af og til og brokker sig lidt, det kan nok ikke undgåes. Men det er langt fra hver nat, og hendes søvn(og vores!) er blevet meget bedre!
Så jeg ville sige go for it. Bare i står fast og ikke overgiver jer, for tror de små størrelser ret hurtigt lurer om de kan snøre en

Anmeld

17. august 2011

Mum33

8 mdr. Han vågnede fordi det var en vane at få mad. Ikke fordi han var reelt sulten. Tog et par dage med et par min. gråd. Han fik sutten og accepterede hurtigt det.

Anmeld

17. august 2011

sarahb

Vi gav ham et glas vand da han vågnede og efter 2 dage sov han igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.