Kærestens ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

mit råd er at tage lidt afstand til ham i et stykke tid, jeg kan også godt blive fascineret af andre mænd og tænke på og drømme om dem.

jeg har når det er sket fortalt manden om det og det har hver gang lige taget toppen af det for så er det *forbudte* væk.

og så afstand til så den fascination kan dale igen.

jeg har været igennem et par ture selv og den seneste mobber min mand og min søster mig stadig med, manden har også måtte igennem en tur

Tusind tak for dit svar! Jeg er rigtig glad for at høre om nogen der oplever det samme og som ikke "skælder ud", fordi de synes det er forkert. Jeg synes ikke det er forkert. Det er bare "frygteligt" at være SÅ fascineret (godt ord!) af en anden mand, end kæresten.

Det er fedt at høre, at din mand tager det så cool! Det ved jeg min egen også ville. Vi er meget åbne omkring hinandens følelser og fascinationer, men har egentlig aldrig talt om fascinationen til hinandens venner/inder. (og jeg ved ikke en gang, om han har det sådan med nogle af mine veninder). Vi ved, at vi kan stole på hinanden og det kan jeg da høre, at din mand og dig også VED at I kan. Ellers ville I jo aldig kunne joke med det Fedt at læse! Så skal jeg ikke føle mig som et dårligt menneske, som nogle af de andre svar, godt kan få mig til at føle lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

karina1980

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar! Jeg er rigtig glad for at høre om nogen der oplever det samme og som ikke "skælder ud", fordi de synes det er forkert. Jeg synes ikke det er forkert. Det er bare "frygteligt" at være SÅ fascineret (godt ord!) af en anden mand, end kæresten.

Det er fedt at høre, at din mand tager det så cool! Det ved jeg min egen også ville. Vi er meget åbne omkring hinandens følelser og fascinationer, men har egentlig aldrig talt om fascinationen til hinandens venner/inder. (og jeg ved ikke en gang, om han har det sådan med nogle af mine veninder). Vi ved, at vi kan stole på hinanden og det kan jeg da høre, at din mand og dig også VED at I kan. Ellers ville I jo aldig kunne joke med det Fedt at læse! Så skal jeg ikke føle mig som et dårligt menneske, som nogle af de andre svar, godt kan få mig til at føle lidt.

nej bestemt ikke, det handler lige præcis om det at stole på hinanden og vide hvor man har hinanden

og det kan jo udvikle forholdet, for hvad er det lige du bliver fascineret af, er det noget han gør, siger, måden han er på osv

altså om det er noget man *mangler* fra kæresten, eller om det bare lige er noget der drev forbi

for os har  det gjort en verden til forskel at snakke om de ting og det jo helt normalt at få det sådan.

men hvor ville det da også blive kedeligt hvis man ikke længere måtte  blive fascineret af andre mennesker, så længe man er tro mod sig selv og sin kæreste, kan jeg slet ikke se det er et problem

det har dey ihvertfald ikke været her og vi da sammen på 9 år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.